Kasteelplein 5, 3417 JG Montfoort, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
5 feb 2024Uren per week:
24Publicatiedatum:
30 aug 2024Organisatie onderdeel
“Gemeente Montfoort is een meer dan mooie gemeente in het Groene Hart van ons land. In totaal telt de gemeente zo’n 14.000 inwoners, die in en rondom de stad Montfoort en het dorp Linschoten wonen.
Gemeente Montfoort is ‘gewoon bijzonder en bijzonder gewoon’. We redeneren vanuit dienstverlening aan inwoners. We zetten in op samenwerking en zorgen dat uitvoering van werkzaamheden door derden goed gebeurt. De tijd dat werken bij een gemeente synoniem stond voor suf en saai is voorgoed voorbij. Jouw toekomstige collega’s zijn mensen met een visie. In onze organisatie ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers en werken we op basis van drie kernwaarden: deskundig, betrokken en loyaal.
De algehele leiding van de organisatie is in handen van de directie. De directie bestaat uit de gemeentesecretaris/ algemeen directeur en een adjunct directeur. De dagelijkse leiding van de medewerkers in de diverse teams is in handen van teamcoördinatoren.“
Opdracht
We zoeken een coördinerende vergunningverlener van vergunningen op het gebied van de APV, evenementen en Alcoholwet. Jij bent verantwoordelijk voor de coördinatie en behandeling van deze aanvragen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met in- en externe partijen (brandweer, politie, BOA's etc.). Toepassing van de Wet bibob kan ook een rol spelen.
Als 'spin in 't web' onderhoud jij het netwerk met de aanvragers en inwoners over de evenementen (o.a. Carnavalsoptocht, jaarmarkt, tentfeesten en de Linschotenloop). Jij bent aanspreekpunt als het gaat om grotere evenementen, zoals het Sint Nicolaasfeest, de carnavalsoptocht en de Linschotenloop. Jij organiseert de evaluaties over deze evenementen met zowel in- als externe partijen en adviseert de burgemeester in het kader van de APV, evenementen en de Alcoholwet.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring met het verlenen van vergunningen APV, Evenementen en Alcoholwet van uit een gemeentelijke organisatie;
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het verlenen van vergunningen APV, Evenementen en alcoholwet (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente tot 15.000 inwoners (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het adviseren van de burgemeester ten behoeven van APV, Evenementen en Alcoholwet (20 punten);
7. Bereid om minimaal 2 dagen per week op locatie te werken (15 punten);
8. Een uurtarief van maximaal € 95,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer (10 punten).
Competenties
Enthousiast, flexibel, klantgericht, doorzetter, gestructureerd, stressbestendig, verantwoordelijkheidsgevoel, communicatief vaardig, zelfstandig,
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 24 september 2024 tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 17 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Gemeente Montfoort faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.