Anna van Raesfeltstraat 37, 2636 HX Schipluiden, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 nov 2024Uren per week:
12 tot 24Publicatiedatum:
9 feb 2024Organisatie
Midden-Delfland is een informele, laagdrempelige organisatie, met korte communicatielijnen. We kennen flexibele werktijden, zodat je werk en privé goed op elkaar af kunt afstemmen.
Als planeconoom ben je werkzaam binnen de afdeling Landschap, Wonen en Economie. Deze afdeling bestaat uit collega’s die zich bezighouden met vergunningverlening, toezicht en handhaving, ruimtelijke ordening en milieu, landschap en locatieontwikkeling. Je bent werkzaam binnen het team Locatieontwikkeling, Dit team werkt projectmatig aan diverse ruimtelijke ontwikkelingen. Het team werkt nauw samen met de andere teams en andere afdelingen binnen de organisatie.
Opdracht
Grondexploitatie
Als planeconoom draag je bij aan voortgang in realisatie van ruimtelijke plannen. Dit doe je door zorg te dragen voor de financiële, planeconomische invulling (o.a. opstellen van haalbaarheidsanalyses, effectrapportages, exploitatiebegrotingen, varianten afwegingen, rendementsberekeningen, begrotingen voor projectontwikkeling). Je zorgt voor het opstellen, voorbereiden en beheren van grondexploitaties, grondexploitatieplannen, je geeft en onderbouwt grondprijsadviezen en je onderhandelt mee over gronduitgifte of grondaankoop. Ook draag je zorg voor de jaarlijkse herziening van de grondexploitaties.
Je adviseert in eerste instantie de projectleider. Maar ook advisering aan andere collega’s en portefeuillehouder hoort bij je rol.
Erfpacht
Je draagt bij aan onderhoud van, en adviseert over erfpachtadministratie en erfpachtuitgifte.
Kostenverhaal
Je draagt bij aan kostenverhaal bij particuliere initiatieven of complexe grondexploitaties. Dit doe je samen met collega’s van andere taakvelden. Tevens ondersteun je o.a. collega’s van ruimtelijke ordening hierin. Ook draag je zorg voor een goede vastlegging van gemaakte kosten.
Processen, beleid en informatie
Daarnaast draag je vanuit planeconomie bij aan eventuele verbetering van interne processen, beleid en informatiestromen met betrekking tot planeconomie, projectadministratie en grondexploitaties.
Je begeleidt samen met anderen een trainee planeconomie en je bent bereid om in voorkomende gevallen de gemeente ’s avonds te vertegenwoordigen bij bijvoorbeeld commissievergaderingen, klankbordgroepen en informatieavonden.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Beschikbaarheid op dinsdag en donderdag;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als planeconoom bij een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met grond(prijs)beleid en (Meerjarenprogramma) Grondexploitaties;
4. Beschikbaar per uiterlijk 1 maart voor 12 tot 24 uur per week;
Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met financiële controle van grondexploitaties (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als planeconoom bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de advisering op en de verbetering van interne processen, beleid en informatiestromen met betrekking tot planeconomie, projectadministratie en grondexploitaties (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met applicatie Totallink (15 punten);
9. Uurtarief van maximaal € 115,- inclusief reiskosten, fee Flextender en excl. BTW (10 punten).
Competenties
Analytisch;
Accuraat;
Flexibel;
Resultaatgericht.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht kan worden vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr , waarbij beschikbaarheid op Di en Do vereist is. Afwijkingen in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland in week 8 van 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 16 februari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor zzp'er
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.
Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.