Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Allround medewerker Burgerzaken

Gemeente Meppel

Gemeente Meppel, Grote Oever 26, 7941 BJ Meppel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Drenthe

Begindatum:

21 okt 2024

Einddatum:

21 apr 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

5 okt 2024

Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst te gaan op detacheringsbasis om de opdracht uit te kunnen voeren.

Organisatie
Meppel, een stad met een open karakter die voor iedereen wat te bieden heeft. Mooie woonwijken, een gezellige historische binnenstad, leuke evenementen, bedrijvigheid en een prachtige natuurlijke regio op fiets- en wandelafstand.

Bij zo’n prachtige stad wil de gemeente Meppel graag als aantrekkelijke werkgever aansluiten; een werkgever waar je als medewerker trots op bent, die uniek is en bekend staat als ondernemend en ambitieus.

Gemeente Meppel is een resultaatgerichte organisatie met ambitie. We richten ons op een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en werken daarbij opgavegericht. Hoe? Door anders te denken, anders te organiseren en anders te doen, vanuit vertrouwen, verantwoordelijkheid geven en steun bieden.

Samen met ruim 400 collega’s werk je dagelijks voor de inwoners van de gemeente Meppel aan maatschappelijke vraagstukken die betekenis hebben voor de samenleving. De organisatie bestaat uit verschillende afdelingen. Deze zorgen ervoor dat er op het gebied van werk en inkomen, zorg en welzijn en duurzaamheid, prettig gewoond en geleefd kan worden in de ‘fairtrade gemeente’ Meppel.

Wij bieden een vernieuwende flexibele werkomgeving met de mogelijkheid om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken op basis van individueel leiderschap. Ook kan gebruik gemaakt worden van verschillende faciliteiten om je talenten te laten spreken.

Opdracht:
Je gaat werken in een team van professionals binnen Dienstverlening. Het team Dienstverlening bestaat uit medewerkers van het cluster Klant Contact Centrum (KCC) en het cluster Burgerzaken. Samen werken jullie aan de dienstverlening voor onze burgers.Het cluster burgerzaken bestaat uit 6 collega’s. Voor de baliewerkzaamheden werk je samen met je collega’s om de bezetting volgens inroostering in te vullen. De balie van het stadhuis is open voor burgers op werkdagen van 08:15 tot 13:45 uur. De avondopenstelling van de balie is op dit moment georganiseerd op de vrijdagavond tussen 17:00 en 19:00 uur. Je draait mee in een roulatieschema tijdens deze avondopenstelling. Daarnaast verricht je burgerzaken werkzaamheden in de back office.Concreet zijn je taken:

  • Je kunt (buitenlandse) brondocumenten beoordelen en verwerken in de BRP;

  • Je neemt eerste inschrijvingen in behandeling en legt een personeelslijst aan;

  • Je neemt de verhuizingen aan en verwerkt deze in Key-2-burgerzaken;

  • Je stelt de akte op voor geboorte, overlijden, erkenning, huwelijk en partnerschap en de meldingen huwelijksaangifte en latere vermeldingen;

  • Je kunt vragen en aanvragen voor optie en naturalisatie beantwoorden;

  • Je doet alle voorkomende taken die aan de front office en back office van burgerzaken voorkomt.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding Burgerzaken;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker Burgerzaken backoffice binnen een gemeentelijke instelling;

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (10 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker Burgerzaken backoffice binnen een gemeentelijke instelling (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring als BRP specialist en/of werkzaamheden met de Burgelijke Stand (35 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op de frontoffice burgerzaken / balie (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met / kennis van Key2Burgerzaken (10 punten).

Vaardigheden en eigenschappen
Klantgericht, communicatie vaardigheden, emphatie, luisteren, samenwerken

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 17 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 16 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring / geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.