Teamleider Zorg

Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€115 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 nov 2024

Let op! 
Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.

Opdracht
Je geeft tijdelijk leiding aan een enthousiast team van 25-30 professionals in team zorg. Daarnaast ben je eindverantwoordelijk voor de HR-taken van de medewerkers. Samen met de regisseur Zorgben je verantwoordelijk voor kwalitatieve dienstverlening op het gebied van de Wmo, Leerlingenvervoer en urgente woonzaken. Het is specifiek de opdracht om zoveel mogelijk rust te brengen in een periode waarin veel ontwikkelingen zich opvolgen. Zo is er wisseling van leidinggevenden, zijn veel relatief onervaren (zeer gemotiveerde) collega’s gestart en ingewerkt en wordt eind dit jaar de achterstandenaanpak afgerond. Je overbrugt een periode waarin wordt bepaald hoe het volledige managementteam van de afdeling Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg alle managementtaken goed kan borgen. Je bent als onderdeel van dit managementteam medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling van deze integrale uitvoeringsafdeling. Je focus ligt op de HR-verantwoordelijkheid, teamontwikkeling en deskundigheidsbevordering van team zorg. Tegelijkertijd vraagt dat om een inhoudelijke visie, met name op het gebied van de Wmo omdat het zwaartepunt van de uitvoering van het team daar ligt. Je maakt resultaatgerichte afspraken met medewerkers, stimuleert hun eigenaarschap en vergroot het zelforganiserend vermogen van de teams.

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende binnen het sociaal domein van een (semi) overheidsorganisatie;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met uitvoering van de WMO, licht dit duidelijk toe in het cv;

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende binnen het sociaal domein van een gemeentelijke instelling, duidelijk blijkend uit het cv (30 punten);
5. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring met aansturing van teams binnen het sociaal domein van minimaal 25 personen, duidelijk blijkend uit het cv (25 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als team leider/manager binnen het vakgbied Wmo, licht dit toe in het cv (20 punten);
7. Per 2 december 2024 beschikbaar voor 36 uur per week (10 punten);
8. Uurtarief maximaal € 115,- per uur exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer en fee Flextender (15 punten).

Competenties

  • Visie, zelfreflectie, vertrouwen en geduld

  • Je bent in staat om snel materie tot je te nemen

  • Je hebt lef om buiten de kaders te denken 

  • Natuurlijk overwicht in communicatie met collega’s 

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier..

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag  

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 20 november 2024 of donderdag 21 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 19 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.