thumbnail
thumbnail

Projectassistent

Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
12 tot 16 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

12 tot 16

Publicatiedatum:

21 jan 2023

Organisatie
Dat betekent, werken voor een sociale en ondernemende gemeente met ongeveer 75.000 inwoners. We werken aan de gezamenlijke ambitie om de best mogelijke dienstverlening te bieden aan de inwoners, bedrijven en instellingen.

Wij werken informatiegestuurd en zijn toekomstgericht. We stimuleren klantgerichtheid en het nemen van eigen initiatief bij onze medewerkers. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Dit alles doen we onder het motto: Vertrouwen, Verbinden en Verantwoordelijkheid. Het medewerkersonderzoek 2019-2020 wees uit dat medewerkers het vertrouwen van hun werkgever waarderen en dat het hen zelfstandiger en flexibeler maakt. Deze positieve waardering leverde het keurmerk “Beste werkgever” op.

Team
Werken voor WIJZ is werken aan het vangnet voor mensen die in kwetsbare omstandigheden terecht zijn gekomen. Bijvoorbeeld inwoners die ondersteuning nodig hebben om aan het werk te komen, inwoners met schulden of inkomensproblemen, ouderen met zorgproblematiek en kinderen in nood. Je onderhoudt nauw contact met externe partijen, zoals zorgaanbieders en scholen. Dit is de afdeling waar je écht verschil kunt maken voor mensen die het alleen even niet redden.

Opdracht
In de Lokale Kamer spelen casussen met meervoudige problematiek waarbij het belangrijk is om zo efficiënt en vlot mogelijk te handelen. Als projectassistent ben je de spin in het web. Je pakt diverse werkzaamheden op zodat je collega proces- en casusregisseurs inwoners zo goed mogelijk kunnen helpen.

Als projectassistent

  • Organiseer en notuleer je casusoverleggen met diverse ketenpartners

  • Ontvang je bezoekers

  • Verwerk je (casus)informatie in registratiesystemen

  • Vraag je informatie op bij ketenpartners

Een dag als projectassistent:

Vandaag begin je de werkdag op kantoor. Je ontvangt een groep genodigde zorgverleners voor een casusoverleg jeugd die je samen met een van de procesregisseurs hebt georganiseerd. Je notuleert het overleg en laat ze daarna uit. Na deze afspraak heb je even tijd om de algemene Lokale Kamer mailbox door te lezen en een aantal berichten te beantwoorden. Je komt een aantal detentiemeldingen tegen en vraagt alvast wat informatie op over casussen die volgende week in het casusoverleg verwarde personen met risicovol gedrag worden besproken. Na een lekkere lunch in het bedrijfsrestaurant is er teamoverleg. De belangrijkste ontwikkelingen binnen het team en de rest van de organisatie worden doorgesproken. De laatste uurtjes van de dag gebruik je om alvast een verslag uit te werken, dat doe je lekker thuis.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring in een administratief ondersteunende functie;
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als project assistent binnen een gemeente (35 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met administratieve werkzaamheden binnen het sociaal domein (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Suite4SocialeRegie (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office Software (10 punten).

Competenties

  • Flexibiliteit
    Je verandert je eigen gedrag indien zich problemen of kansen voordoen teneinde een gesteld doel te bereiken.

  • Zelfstandigheid
    Je handelt volgens eigen overtuiging, onafhankelijk van anderen. Daarnaast verricht je zonder hulp van anderen taken, probeert op eigen kracht probleemsituaties de baas te worden.

  • Schriftelijke communicatie
    Je bent duidelijk jouw opvattingen onder woorden en weet aan te sluiten bij de lezer. Formuleert ingewikkelde zaken kernachtig en weet woorden trefzeker te kiezen.

  • Klantgerichtheid
    Je weet wensen of behoeften van klanten of gebruikers te onderzoeken en hiernaar te handelen.
    Daarnaast speelt je in op de doelstellingen van doelgroepen en opdrachtgevers voor de langere termijn.

  • Plannen en organiseren
    Je stemt activiteiten van jezelf (en anderen) op elkaar af en bepaalt hun volgorde zodat doeleinden efficiënt en effectief gerealiseerd worden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: dinsdag en donderdag .  

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 2 februari van 9.00 tot 12.00 uur op het gemeentehuis. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 1 februari 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Projectassistent die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.