thumbnail
thumbnail

Coördinator Servicedesk ICT

KNAW

Kloveniersburgwal 29, 1011 JV Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 tot 40 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36 tot 40

Publicatiedatum:

18 mrt 2023

Organisatie
De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) is het forum van en voor excellente wetenschappers. De KNAW is adviesorgaan van de regering en verantwoordelijk voor vijftien instituten die met hun onderzoek en collecties bij de (inter)nationale top horen. Zelfstandige onderdelen zijn De Jonge Akademie en de Akademie van Kunsten. Zie voor meer informatie www.knaw.nl.

De afdeling Informatiemanagement en ICT van het Bureau van de KNAW is verantwoordelijk voor de ICT dienstverlening aan het Bureau en de instituten. De afdeling beheert de technische infrastructuur voor de KNAW en is een Shared Service Center voor een aantal instituten van de KNAW. Er zijn 25 medewerkers werkzaam binnen de afdeling, verdeeld over twee secties: Front Office en Back Office. De Front Office bestaat uit 9 medewerkers. Je rapporteert aan de Teamleider Servicedesk en Front Office over de voortgang, resultaten en doelstellingen.

Opdracht
De KNAW zoekt een Coördinator voor de Servicedesk die medeverantwoordelijk is voor de dagelijkse operationele werkzaamheden van het Servicedesk team. Je helpt o.a. bij het optimaliseren van de dienstverlening, het opzetten en verbeteren van werkprocessen en het actualiseren van documentatie. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor Incident management, minor changes/request management en de CMDB. Je monitort de juiste afhandeling van de meldingen en helpt tevens zelf ook mee meldingen van gebruikers telefonisch en/of in TopDesk af te handelen. Ook help je mee met het opstellen en opvolgen van het ICT beleid en zorg je samen met de Teamleider voor een efficiënte taakverdeling binnen het team.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
2. In het bezit van ITIL V4 Foundations;
3. een afgeronde opleiding MS-900;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Teamleider / Coördinator van/binnen een Servicedesk of IT Support team;

Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Teamleider / Coördinator van/binnen een Servicedesk of IT Support team (35 punten);
6. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring binnen een IT afdeling (35 punten);
7. Aantoonbare werkervaring bij verschillende organisaties binnen in zowel de commerciële als publieke (20 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per maandag 3 april 2023 (10 punten).

Competenties

  • Pro-actief

  • Zelfstandig

  • Service gericht

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;

  • Organisatiesensitiviteit;

  • Pragmatische attitude.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9 (CAO Nederlandse Universiteiten).

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 6 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de KNAW zijn gepland op dinsdag 28 maart 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 27 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De KNAW kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Uitzend/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Coördinator Servicedesk ICT die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.