thumbnail
thumbnail

Servicedesk Medewerker 2x

Blaak 40, 3011 TA Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
60
40 Zuid-Holland

Begindatum:

21 dec 2022

Einddatum:

21 dec 2023

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

24 nov 2022
Wij zijn op zoek naar twee Servicedesk medewerkers. Eén Servicedesk medewerker voor deta-vast, waarbij je na 6 maanden detachering in vaste dienst treedt bij KVK. En de tweede Servicedesk medewerker blijft tijdelijk tot 21 december 2023, met optie op verlenging van 2 x 1 jaar.

Als KVK willen wij steeds meer digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Het is daarom van cruciaal belang dat we vanuit KVK ook de medewerkers maximaal ondersteunen op IT gebied. Vanuit de Servicedesk zorgen we ervoor dat incidenten direct worden opgelost en indien dit niet mogelijk is direct worden gerouteerd naar de juiste oplosgroepen. Je krijgt hierdoor te maken met een breed scala aan producten en diensten, denk hierbij aan alles van werkplekondersteuning tot infrastructurele diensten en producten. De servicedesk vormt samen met de incident- en problem manager het regie team waar het gaat om incidenten en de kwalitatieve afhandeling hiervan.

Als Servicedesk medewerker fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de interne gebruikers van KVK.Je registreert alle meldingen in ons Servicemanagement systeem.Je handelt vragen zelfstandig af en speelt complexe vragen door naar de 2de lijns Servicedesk.Je werkt intensief samen met de 2de en 3de lijns en onderhoudt de Kennis database.

Je bent een  ervaren ServiceDesk medewerker met kennis van en ervaring met zowel ITIL als Agile werkprocessen. Uiteraard beschik je over analytisch denkvermogen, kun je goed samenwerken en communiceer je makkelijk met verschillende disciplines.

Voor de deta-vaste Servicedesk medewerker:

Wat we jou bieden
Je wordt in de eerste instantie ingehuurd voor 1000 declarabele uren / 6 maanden. Vanaf 21 juni 2023 kom jij in dienst bij KVK. Een uitdagende functie binnen een landelijke organisatie die een grote transformatie doormaakt en maatschappelijk relevant is. Een functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Met veel ruimte en vrijheid om zelfstandig te handelen en tot mooie resultaten te komen. Wat we jou verder te bieden hebben:

- Een fulltime functie met een passend salaris ARAR schaal 7 - min. € 2760,52 en max. € 3563,84 bij 40 uur;
- Veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling.

Het tarief is all-in inclusief reiskosten. Er zijn geen parkeerplaatsen beschikbaar.

Kandidaatomschrijving

Klantgericht
Signaleert, onderzoekt en gaat binnen de eigen mogelijkheden in op de wensen en behoeften van de interne stakeholders (m.n. analisten, ontwikkelaars, applicatie- en infrastructuurarchitecten) om deze tevreden te stellen. 

Resultaatgericht
Werkt doelgericht en vasthoudend naar resultaten toe en weet het resultaat op efficiënte en effectieve wijze te realiseren.

Organisatiesensitiviteit
Heeft inzicht in en is alert op (in)formele verhoudingen, posities en belangentegenstellingen binnen en buiten (de) organisatie(s) en kan daar adequaat op inspelen.

Kwaliteitsgericht
Hanteert hoge kwaliteitsnormen bij de uitvoering van het werk, bewaakt en verbetert deze waar mogelijk.

Samenwerken
Handelt vanuit het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat en aan de relaties en sfeer in de groep.

Let op!: Voorafgaand aan de beoordeling van uw aanbieding wordt deze getoetst op volledigheid en geldigheid aan de hand van de in de uitvraag gestelde eisen en de informatie in het CV. Indien gestelde eisen niet aantoonbaar in het cv zijn te herleiden dan zal deze eis in het antwoord van uw aanbieding worden aangepast. Het resultaat daarvan is dat uw aanbieding of lager scoort in de ranking of terzijde wordt gelegd. U ontvangt hierover een gemotiveerd bericht.

Interviewplanning

Start publicatie tender: 24-11-2022

Sluiting inschrijving tender: 05-12-2022

Cv beoordeling: 05-12-2022

Gesprekken: tussen 07-12-2022 en 14-12-2022

Gunningsbesluit: 14-12-2022

Voorlopige gunning: 14-12-2022

Startdatum: 21-12-2022

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

79620000-6 - Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Servicedesk Medewerker 2x die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.