DBA Specialist DB2, Postgress

Blaak 40, 3011 TA Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95 40 Zuid-Holland

Begindatum:

5 apr 2023

Einddatum:

5 apr 2024

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

13 mrt 2023
Als KVK willen wij steeds meer digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Het is daarom van cruciaal belang dat we vanuit KVK ook de medewerkers maximaal ondersteunen op IT gebied.

Als DBA specialist ben je onderdeel van de IT afdeling. Je werkt zelfstandig en in teamverband aan vernieuwende projecten, waarbij je een hoge kwaliteit nastreeft en oplossingsgericht bent. Als DBA bij KVK ligt er een interessante en mooie klus voor je. Je hebt een uitdagende en afwisselende functie waarin je zorg draagt voor het beheer van databases, (meta) gegevens en gegevensmodellen en je analyseert en onderzoekt storingen in het functioneren van de databases. Je verhelpt verstoringen, ontwerpt en onderhoudt strategieën om storingen te voorkomen en onderhoudt en beheert de structuur en capaciteit van de databases.Daarnaast plan je reorganisaties, upgrades en patches van de databases en voert deze tevens uit. Je ondersteunt de interne medewerkers van ICT om het functioneren van de databases en applicaties te optimaliseren. Je draagt zorg voor het projectmanagement met betrekking tot opstarten en voortgang van project gerelateerde DBA-activiteiten.Tot slot adviseer je als DBA het ICT management omtrent eisen en wijzigingen met betrekking tot het netwerk, de computerconfiguratie, licentiegebruik, hardware capaciteit en applicatiesoftware. Dit alles met de focus op een optimale performance van de databases.In dat kader is een uitdagend en aansprekend deel van je opdracht om het platform voor de exploitatie van Postgress databases mede te helpen ontwikkelen en een junior DBA-er te coachen en te begeleiden. Hierbij hoort de nadruk te liggen op standaardisatie en automatisering van het beheer.

Kandidaatomschrijving

Analytisch vermogen
Onderzoekt, herkent en begrijpt de belangrijkste elementen van vraagstukken en hun onderlinge samenhang.

Initiatief
Reageert proactief door zaken in gang te zetten.

Monitoren
Bewaakt de voortgang van werkzaamheden en grijpt tijdig in als de situatie hierom vraagt.

Nauwkeurigheid
Is nauwgezet in de uitvoering van de werkzaamheden binnen gestelde normen.

Overzicht
Behoudt overzicht in de uit te voeren projecten.

Let op!: Voorafgaand aan de beoordeling van uw aanbieding wordt deze getoetst op volledigheid en geldigheid aan de hand van de in de uitvraag gestelde eisen en de informatie in het CV. Indien gestelde eisen niet aantoonbaar in het cv zijn te herleiden dan zal deze eis in het antwoord van uw aanbieding worden aangepast. Het resultaat daarvan is dat uw aanbieding of lager scoort in de ranking of terzijde wordt gelegd. U ontvangt hierover een gemotiveerd bericht.

Interviewplanning

Start publicatie tender: 13-03-2023

Sluiting inschrijving tender: 23-03-2023

Cv beoordeling: 23-03-2023

Gesprekken: tussen 27-03-2023 en 31-03-2023

Gunningsbesluit: 31-03-2023

Voorlopige gunning: 31-03-2023

Startdatum: 05-04-2023

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

79620000-6 - Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.