Uitfaseren applicatie KOL

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00 20-40 Gelderland

Begindatum:

25 nov 2024

Einddatum:

31 okt 2025

Uren per week:

20-40

Publicatiedatum:

30 okt 2024

Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart. 

Algemeen
De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Goed ingerichte toegangscontrole speelt hierbij een grote rol; ‘wie mag gebruik maken van welke informatiesystemen, diensten en gegevens en om welke reden’ en ‘hoe wordt dit goed beheerd’ zijn belangrijke thema’s die mede bepalen in welke mate de belangen van het Kadaster en de klant worden geborgd en op basis waarvan voldaan kan worden aan wettelijke eisen. 

Omschrijving project 
Het project waarin gewerkt zal worden betreft het vervangen van een bestaande applicatie. De kandidaat voor deze opdracht zal de bestaande applicatie moeten beheren en stapsgewijs uitfaseren.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • C++

  • SQL

  • XML / XSD / XSLT;

  • Apache FOP;

  • SOAP / REST API;

  • HTML / CSS / JavaScript;

  • Gitea;

  • Docker;

  • PostgreSQL

  • Openshift

  • Argocd

  • JIRA.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Beheer van een bestaande applicatie (geschreven in C++)

  • Het zo nodig aanpassen van de bestaande applicatie (geschreven in C++)

  • Het stapsgewijs uitfaseren van de bestaande applicatie

  • Het adviseren van het projectteam t.b.v. de nieuw te bouwen applicatie op basis van de bestaande applicatie

Het op te leveren resultaat is.

  • De bestaande applicatie is uitgefaseerd.

Beschikbaarheid
De kandidaat is beschikbaar vanaf 25-11-2024 tot en met 31-10-2025 voor minimaal 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 1 jaar. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.

U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 5 pagina's A4 toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, of uw cv uit meer dan 5 pagina's bestaat, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Verzoek om het cv in PDF formaat aan te bieden. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.

Door de kandidaat zelf geschreven CV en motivatie.

Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger; pré verkregen op basis van een afgeronde opleiding IT

Minimaal 5 jaar relevante werkervaring met systeemontwikkeling en integratie.

Minimaal 5 jaar zelfstandigheid en ervaring in zowel beheer- als vernieuwingstrajecten.

Minimaal 3 jaar gedegen kennis van de te gebruiken methoden, technieken en tools (zie opdrachtomschrijving)

Minimaal 1 jaar ervaring met Basisregistraties en/of Landelijke voorzieningen

Ervaring met Basisregistraties en/of Landelijke voorziening waar het Kadaster meer werkt is een pré

Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Klantgericht; • Proactief en initiatiefrijk; • Kwaliteitsgericht; • Analytisch vermogen.

Wensen

U geeft een beschrijving van uw ervaring met het werken met Basisregistraties en/of Landelijke Voorzieningen. Beoordeling: De mate waarin de ervaring aansluit bij de verwerking van voorzieningen en registraties van het Kadaster (50%)

U beschrijft waar u de meest toegevoegde waarde gaat bieden op basis van de gevraagde technieken, methoden en tools (max. 300 woorden), zie opdrachtomschrijving. Beoordeling: De mate waarin de ervaring aansluit bij de wensen van het Kadaster (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.