Solution Workspace Architect

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 120,00 40 Gelderland

Begindatum:

9 dec 2024

Einddatum:

31 mei 2025

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

14 nov 2024

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd.  Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi.

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving werkzaamheden 
Als Solution workspace architect ga je samen met teams een solution architectuur op de toekomstige workspace bouwen.  Je bent nauw betrokken bij de uitvoering van de migratie en helpt bij de nazorg. Je doel is om voor alle applicaties en diensten vóór het einde van 2025 de transitie succesvol te hebben afgerond.

Je bent een ervaren architect die de aanpak mee helpt formuleren en de uitvoering van de migratie kan coördineren. Je bent dan ook goed in staat de taal van de gebruikers te spreken en een brug te slaan met de leveranciers.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Windows

  • Azure met name AVD

  • Entra ID

  • Azure Storage oplossingen

  • Werkplek concepten als BYOD/CYOD/COPE en Virtual Desktops

  • Liefde voor processen

  • Agile werken

  • ServiceNow

Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Maken van Solutions voor projecten en voor de Future mode of operations

  • Ondersteunen teams met oplossingen op hun vragen

  • Uitwerken en verbeteren werkplek concepten Kadaster

  • Informeren teams over de FMO

Taken

  • Lid Solution architectuur board

  • Organiseren overleggen rondom projecten en solutions

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 9 december 2024 tot en met 31 mei 2025 voor 36-40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Eisen

  • Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.

  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Graag aangeven of u hieraan kunt voldoen.

  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina's A4 toe. Graag cv in PDF aanleveren. Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 3 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet. .

  • Bachelor- of masterdiploma in computerwetenschappen, informatica, of een gerelateerd vakgebied.

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie als Solution Architect.

  • Minimaal 2 jaar ervaring met werkplekconcepten, -standaarden en -technologieën, in de publieke sector.

  • Minimaal 3 jaar ervaring met beveiligingsbeoordelingen en -risicoanalyses.

  • Microsoft gecertificeerd.

  • Taalniveau Nederlands minimaal B2.

  • Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie.

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:

    • Resultaatgericht;

    • Helicopterview;

    • Adviesvaardigheid;

    • Overtuigingskracht;

    • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;

    • Sterke communicatie- en samenwerkingsvaardigheden;

    • Kwaliteitsgericht;

    • Klantgerich;

    • Proactief en initiatiefrijk;

    • Probleemoplossend vermogen en het vermogen om onder druk te werken.

Wensen

  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster (50%)

  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.