Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
30 nov 2025Uren per week:
32-40Publicatiedatum:
18 nov 2024Omschrijving van de opdracht
LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd.
Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi.
Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Omschrijving werkzaamheden
Binnen de directie BOI bevindt zich het SAP Competence Center. Deze afdeling is o.a. verantwoordelijk voor de service delivery van alle SAP diensten. De afdeling is verdeelt in meerdere scrumteams die elk hun eigen aandachtsgebied hebben. SAP HCM is één zo’n scrumteam. Het scrumteam is end to end verantwoordelijk voor development en operations. Binnen het Kadaster wordt SAP ECC 6.0, BI, CRM, SRM, BTP platform, SAC, Solution Manager, PI en SuccessFactors gebruikt.
HCM wordt momenteel gebruikt voor de personeelsadministratie, salarisadministratie, tijdregistratie en - evaluatie, urenverantwoording, declaraties, individueel keuze budget mogelijkheden en geautomatiseerde HR processen voor de medewerkers.
SuccessFactors wordt momenteel gebruikt voor continue ontwikkel dialoog, beoordelen en doelen, de leeromgeving, instroom van medewerkers en werving en selectie.
Voor de ondersteuning van de interne SAP HCM consultants zoeken wij een medior SAP HCM consultant die de eerste lijns ondersteuning biedt bij incidenten en testwerkzaamheden uitvoert.
De in te zetten medewerker beschikt over goede communicatieve vaardigheden, is klantvriendelijk en zeer hulpvaardig en bereid om een extra stap te zetten om de eindgebruikers op weg te helpen bij incidenten/problemen.
De in te zetten medewerker heeft functionele én technische kennis (aantoonbare implementatie ervaring) van de HCM module in de volle breedte, zoals in ieder geval van Personeelsadministratie(PA), Organisatiebeheer(OM) en Legacy System Migration Workbench.
Kennis van Payroll, Time management, Autorisaties, Fiori, Interface toolbox en Travel management is een pré.
De in te zetten medewerker heeft bij voorkeur kennis van een of meerdere van de volgende de SuccessFactors modules: Bizx, Performance & Goals, Learning, Onboarding, Recruitment/Marketing.
De in te zetten medewerker heeft aantoonbare ervaring met incident-/probleem- en wijzigingsbeheer en met het uitvoeren van ketentesten.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
Binnen het Kadaster wordt SAP ECC 6.0, BI, CRM, SRM, BTP platform, SAC, Solution Manager, PI en SuccessFactors gebruikt. Hierbinnen maakt de HCM groep gebruik van Personeelsadministratie(PA), Organisatiebeheer(OM) en Legacy System Migration Workbench, Payroll, Time management, Autorisaties, Fiori, Interface toolbox en Travel management.
Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
Incident/Probleem- en Wijzigingsbeheer uitvoeren
Uitvoeren van ketentesten van doorgevoerde wijzigingen en bij HRSP’s
Uitvoeren jaarwerk activiteiten
(Bijhouden tabellen en catalogi in de SuccessFactors modules)
Uitvoeren massa mutaties met behulp van LSMW
Doorvoeren klein adaptief en standaard wijzigingen (bijvoorbeeld roosters)
Deelnemen in een Scrum / DevOps team (Stand-ups, retrospectives, refinements en planningssessies)
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-01-2025 tot en met 30-11-2025 voor 32-40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 6 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Eisen
Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Graag aangeven of u hieraan kunt voldoen.
U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van 3 pagina's A4/bij toe. Graag cv in PDF aanleveren. Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 3 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
Aantoonbaar MBO+ werk- en denkniveau.
Mondeling en schriftelijk in het Nederlands (classificatie) kunnen uitdrukken.
Beschikbaar om (deels) op locatie te werken.
Kennis van- en ervaring met Agile/Scrum werken.
Functionele én technische kennis (aantoonbare implementatie ervaring) van de HCM module in de volle breedte, zoals in ieder geval van Personeelsadministratie(PA), Organisatiebeheer(OM) en Legacy System Migration Workbench.
Aantoonbare kennis van Payroll, Time management, Autorisaties, Fiori, Interface toolbox en Travel management is een pré.
Bij voorkeur kennis van een of meerdere van de volgende de SuccessFactors modules: Bizx, Performance & Goals, Learning, Onboarding, Recruitment/Marketing.
Aantoonbare ervaring met incident-/probleem- en wijzigingsbeheer en met het uitvoeren van ketentesten.
Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:
Resultaatgericht;
Klantvriendelijk;
Flexibel;
Helicopterview;
Omgevingssensitief;
Klantgericht;
Proactief en initiatiefrijk;
Servicegericht;
Teamspeler;
Analytisch vermogen.
Wensen
U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster (40%)
U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen /werkzaamheden en geeft hierbij aan hoe deze worden opgelost (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster (30%)
U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score (30%)