Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Realiseren kwaliteitsverbetering WOZ dienst

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 95,00 36-40 Gelderland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

36-40

Publicatiedatum:

29 okt 2024

Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart. 

Algemeen
De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Goed ingerichte toegangscontrole speelt hierbij een grote rol; ‘wie mag gebruik maken van welke informatiesystemen, diensten en gegevens en om welke reden’ en ‘hoe wordt dit goed beheerd’ zijn belangrijke thema’s die mede bepalen in welke mate de belangen van het Kadaster en de klant worden geborgd en op basis waarvan voldaan kan worden aan wettelijke eisen. 

Omschrijving project 
De WOZ is een belangrijke dienst van het Kadaster. In het komend jaar willen we een belangrijke stap maken in de toekomstbestendigheid van deze dienst. Dat behelst enerzijds de technische inrichting ten behoeve van onderhoudbaarheid alsook de borging van de kennis en documentatie. Er zijn verschillende mogelijkheden om dit te realiseren en er zijn verschillende aspecten die moeten worden bekeken.

Opdrachtomschrijving
De opdrachtnemer maakt een plan van aanpak (PvA) voor deze opdracht waarin rekening wordt gehouden met de Kadaster Architectuur. Dit PvA bevat de verschillende aspecten en mogelijkheden die we moeten onderzoeken. Daarbij kan de opdrachtnemer aangeven waar afhankelijkheden, risico’s en resource behoeften liggen. Daarnaast maakt de opdrachtnemer inzichtelijk hoe we het resultaat kunnen meten. Alvorens we overgaan op de uitvoering, wordt dit plan besproken in het WOZ team. Via tussentijdse rapportages volgen we de voortgang van deze opdracht.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Java 17 - 21;

  • Spring Boot;

  • Hibernate;

  • SQL – Oracle / Postgres.

Ervaring met meerdere van deze technieken is een pré:

  • Kubernetes;

  • ArgoCD;

  • Openshift;

  • EBMS;

  • SOAP;

  • XML;

  • JSON;

  • REST API;

  • GitHub;

  • Maven.

Verantwoordelijkheden
De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn

De opdrachtnemer werkt zelfstandig en neemt de leiding over de uitvoering. 

  • Realisatie en uitvoering van plan van aanpak.

  • Het inzichtelijk maken van de verschillende mogelijkheden en benodigde resources.

  • Het realiseren van de technische verbeteringen.

  • Het realiseren van de kennisoverdracht binnen het WOZ team.

De op te leveren resultaten zijn

  • Plan van aanpak voor de kennisoverdracht en technische kwaliteitsverbetering.

  • Kennis gedocumenteerd en beter verspreid in het WOZ team.

  • Technische kwaliteit en leverbetrouwbaarheid aantoonbaar verbeterd.

Beschikbaarheid
De kandidaat is beschikbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 30 juni 2025 voor minimaal 36-40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met eenmalig zes maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.

  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 4 pagina's A4 toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, of uw cv uit meer dan 4 pagina's bestaat, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Verzoek om het cv in PDF formaat aan te bieden. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.

  • Minimaal een afgeronde HBO/WO opleiding.

  • Minimaal 5 jaar ervaring met DevOps en systeemontwikkeling/integratie in een CI/CD omgeving.

  • Minimaal 5 jaar ervaring met de te gebruiken methoden, technieken en tools.

  • Aantoonbare ervaring in zowel beheer- als vernieuwingstrajecten.

  • Aantoonbare ervaring met relationele databases (Oracle of Postgresql).

  • Aantoonbare ervaring met de StUF WOZ 3.12 standaard.

  • Taalniveau Nederlands minimaal B2.

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Helicopterview; • Kwaliteitsgericht; • In staat om zelfstandig binnen een organisatie te bewegen en omgevingssensitief; • Proactief; • Teamspeler.

Wensen

U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren opdracht gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster (40%)

U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen / opdrachten en geeft hierbij aan hoe u deze oplost (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster (30%)

U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de eisen van de opdracht hoe hoger de score (30%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.