Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

MCM Developer Windows & Printing

Doelwater 5, 3011 AH Rotterdam, Nederland

Sluit over 4 dagen
95 36 Zuid-Holland

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

30 nov 2027

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

8 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Let op: Deze heeft uitvraag een spoedkarakter. Publicatie zal daarom tot maandag 14 juli 10.00 uur open staan.


De developer/specialist heeft als opdracht om een deel van de omgeving, bestaande uit onder meer Windows 10 en Windows 11 met componenten zoals PowerShell, Microsoft Configuration Manager (MCM), Intune, VMware en lvanti te beheren en verder te ontwikkelen in de breedste zin van het woord. Het grootste gedeelte van de werkzaamheden zal bestaan uit het managen van MCM. Je bent daar ook de vraagbaak voor de andere collega's.

Je werkt in een Agile scrum team.

Verantwoordelijkheden:

  • Proactief

  • Innovatieve denkwijze

  • Teamspeler

  • Communicatief

  • Klantgericht

  • Storingen voorkomen (en verhelpen)

  • Updates en upgrades doorvoeren

  • Performance en System-health monitoring

  • Windows Werkplek ontwikkeling

  • Automatiseren van beheerwerkzaamheden

  • Ondersteuning 1e en 2e lijns support

Doelstelling:
De developer/specialist realiseert tegen het einde van deze inhuuropdracht een optimaal werkend platform binnen de afgesproken architectuur, en conform de overeengekomen SLA t.b.v. deze opdracht. Tevens zal de ontwikkeling van de moderne Politie werkplek starten.

Op te leveren resultaat:
Voor de vervangingsperiode tot en met uitfasering zoeken wij iemand die de eerder genoemde werkzaamheden zelfstandig uitvoert. De opdracht stopt op het moment dat de betreffende architectuur is ge-upgrade en de moderne werkplek is opgeleverd.

Contacten
Intern met collega's en stakeholders, zoals o.a. Scrum team, projectorganisatie, lijnorganisatie, Product Owner en Productline Manager. Extern onderhoud je waar nodig contact met leveranciers. De Politie is een grote organisatie: afstemmen, overleggen, met andere teams coordineren is standaard onderdeel van het werk.

Gezien de complexiteit van de omgeving en de vele contacten met andere afdelingen binnen de Politie, zijn goede communicatieve vaardigheden een must.

Eisen

  • De kandidaat heeft in de afgelopen 7 jaar minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als systeemspecialist (beheer/bouwer/ontwerper);

  • De kandidaat heeft in de afgelopen 7 jaar minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Microsoft Windows 10 en Windows 11, Microsoft Server, Microsoft Configuration Manager (MCM), Intune en PowerShell development;

  • De kandidaat heeft in de afgelopen 7 jaar minimaal 3 jaar ervaring als MCM specialist in zeer grote, complexe omgevingen;

Wensen en competenties

Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare developer functie in een Enterprise omgeving;
    25 %

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de Agile- en Scrum-methodiek;
    20 %

  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het schrijven van applicatiedocumentatie, applicatiehandleidingen en gebruikersrichtlijnen;
    20 %

  • De kandidaat heeft werkervaring binnen de overheid en/of Politie;
    15 %

  • De kandidaat heeft minimaal een erkend, volwaardig, en volledig afgeronde diploma op HBO-niveau in de richting van ICT.
    20 %

Competenties

  • Probleemanalyse

  • Resultaatgerichtheid

  • Initiatief

  • Gezag

  • Overtuigingskracht

  • Mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid

Organisatie en team

Je werkt in een Agile scrum team. Intern met collega's en stakeholders, zoals o.a. Scrum team, projectorganisatie, lijnorganisatie, Product Owner en Productline Manager. Extern onderhoud je waar nodig contact met leveranciers. De Politie is een grote organisatie: afstemmen, overleggen, met andere teams coordineren is standaard onderdeel van het werk.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

De Externe is inzetbaar vanaf 01-10-2025 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 30-11-2027 voor 36 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de Opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Maximaal: € 95,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.

Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheidsonderzoek met Omgevingsonderzoek (BO+) screening van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht.

Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van het DAS naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur