thumbnail
thumbnail

Dienstenmanager GBV

Doelwater 5, 3011 AH Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 88,00
16 Zuid-Holland

Begindatum:

17 jul 2023

Einddatum:

13 dec 2024

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

22 mei 2023

Type inzet
Wij richten ons met deze aanvraag tot álle potentiële aanbieders/inschrijvers; zowel aanbieders die een kandidaat offreren, als ZZP'ers die zichzelf offreren.

Bij deze aanvraag gaat het om een werkrelatie op basis van een resultaatgerichte opdrachtdefinitie. De uitvoering vindt plaats vanuit vakinhoudelijke professionaliteit, zelfstandigheid, kennis en vaardigheden (expertise) van de kandidaat. Er is geen sprake van inzet op basis van een arbeidsverhouding en dient ook niet als zodanig te worden aangemerkt. De opdracht start op het moment dat de kandidaat start en de opdracht stopt op het moment dat het resultaat door de politie goedgekeurd is (decharge). Tussentijdse evaluatie zal periodiek en in afstemming plaatsvinden.

Omschrijving van de opdracht
De dienstverlening van DP aan ketenpartners is onderverdeeld in A- en B-dienstverlening. A-dienstverlening is het gebruik van politie applicaties door partners. B-dienstverlening betekent dat partners eigenaar zijn van de applicaties en deze applicaties zelf ook gebruiken.

Als dienstenmanager leg je vast welk dienstenniveau bij de dienstverlening hoort en bewaak je dat niveau. Je levert dienstdocumentatie op, zoals een SLA, een DAP, een overzicht van exploitatiekosten en je draagt bij aan verwerkersafspraken, OLA’s en raamovereenkomsten. Daarvoor treed je in overleg met de DevOps-teams van Dienstverlening Partners en het Infrabedrijf, dat de ICT-infrastructuur levert. Ook stem je af met sectoren als het Productiehuis en Informatiebeveiliging om de kwaliteit van dienstverlening te borgen. Als dienstenmanager heb je nauw contact met onze relatiemanager(s) die deze partners en applicaties in portefeuille hebben. Je stelt o.a. rapportages en overzichten voor de relatiemanager(s) en ketenpartners. Ook beheer je, in de rol van behoeftesteller, enkele contracten voor gebruik van, onderhoud en support op ingekochte software.

Doelstelling
Beoogd resultaat:

Inrichten van én verantwoordelijk voor de dienstverlening van de gemeenschappelijke Biometrievoorziening (GBV). GBV is een verzameling componenten ten behoeve van de ondersteuning van het primaire proces waarbij vreemdelingen, justitiabelen, verdachten, veroordeelden, getuigen en/of slachtoffers geïdentificeerd en/of geverifieerd kunnen worden.

Verantwoordelijkheden

  • Opstellen en onderhouden dienstdocumentatie zoals SLA en DAP;

  • Bijdragen aan overeenkomsten zoals verwerkersafspraken, OLA’s en raamovereenkomsten;

  • Rapportages en andere dienstoverzichten opstellen en aanleveren

  • Behoeftesteller voor software contracten

  • Zorgen dat de dienst voldoet aan security-standaarden zoals de BIO.

Contacten

  • De ketenpartners (extern) die zijn/worden aangesloten op de gemeenschappelijke biometrievoorziening.

  • Opdrachtgever (PO) binnen het ministerie.

  • Daarnaast contacten binnen sector Dienstverlening Partners en andere sectoren binnen de Informatievoorziening (IV).

Opleiding

  • Minimaal een erkend en volledig HBO-diploma (bachelor) of je bent daaraan gelijkgesteld via EVC. (eis)

  • Een relevante opleiding en/of kennis en ervaring op het vakgebied van ICT-dienstenmanagement en changemanagement. (wens)

Professionele kennis en werkervaring

  • Aantoonbare werkervaring t.a.v. de ITIL processen en scrum-agile/DevOps.

  • Aantoonbare werkervaring binnen het veiligheidsdomein (politie/defensie) en haar ICT-omgeving en samenwerking met ministeries.

  • Aantoonbare werkervaring met security-standaarden, bij voorkeur de BIO. - Aantoonbare werkervaring in samenwerken met ketenpartners.

  • Aantoonbare werkervaring met ICT-aspecten van Europese verordeningen.

Competenties

  • Probleemanalyse

  • Overtuigingskracht

  • Coachen

  • Initiatief

  • Klantgerichtheid

  • Leervermogen

  • Samenwerken

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Dienstenmanager GBV die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.