Senior Boa

Graaf Wichman 10, 1276 KB Huizen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 28 - 32 Noord-Holland

Begindatum:

19 mei 2025

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

28 - 32

Publicatiedatum:

8 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.

Omschrijving van de opdracht
In deze functie lever je een actieve bijdrage aan de leefbaarheid en veiligheid van inwoners, ondernemers en bezoekers. Je werkt nauw samen met collega boa’s en andere collega’s in de organisatie, maar ook met externen zoals politie, jeugd- en welzijnsorganisatie, ondernemers in Huizen. Je bent gericht op samenwerking en op bevordering van de samenhang en verbinding binnen Openbare orde en Veiligheid en andere beleidsterreinen. De bestuurlijke- en maatschappelijke belangen hou je goed in vizier. Je coördineert de werkzaamheden van vier boa’s. Je stelt handelingskaders op en coacht en begeleidt ze, ook op straat. Je verzorgt een goede briefing en debriefing.

Je werkt nauw samen met de coördinator handhaving. Samen zorgen jullie voor een goede administratieve afhandeling en de doorontwikkeling van handhaving en toezicht.

Hiervoor is onder meer nodig:

  • Een RTGB training

  • Wijkoverstijgende samenwerking (in duo’s)

  • Kwaliteit verbeteren rapportages

  • Interne cohesie verstevigen

  • Input voor beoordelings- en ontwikkelgesprekken

Jouw analyses en ervaringen gebruiken we voor het actualiseren van functieprofielen en een ontwikkelplan Toezicht en handhaving.

Minimumeisen / knock-outcriteria

  1. Uiterlijk beschikbaar per 19 mei 2025 voor 28 tot 32 uur gedurende gehele opdracht inclusief verlengingen;

  2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als senior boa in domein openbare orde en veiligheid (domein 1);

  3. Flexibel en bereid op onregelmatige tijden te werken (geen ORT mogelijk);

  4. Aantoonbaar in het bezit van een geldig BOA-getuigschrift, inclusief de bevoegdheid voor het opstellen van een proces-verbaal;

  5. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)

  1. Een korte motivatie geschreven door de kandidaat zelf, waarom deze opdracht je aanspreekt en jij de geschikte kandidaat bent (10 punten);

  2. Aantoonbaar in bezit van diploma HTV opleiding (10 punten);

  3. Aantoonbaar in bezit van RTGB-certificaat (10 punten);

  4. Maximaal uurtarief van 70,- euro per uur exclusief btw en inclusief reiskosten woon-werk verkeer (30 punten);

  5. Aantoonbare werkervaring als BOA (domein 1) bij een middelgrote gemeente (> 30k inwoners) (40 punten).

Competenties

  • Open houding

  • Communicatief sterk

  • Gericht op verbinding

  • Stevige persoonlijkheid

  • Resultaatgericht

  • Analytisch

  • Balans in structuur/overzicht en flexibiliteit

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week 20 of 21 van 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 13 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Huizen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Huizen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.