thumbnail
thumbnail

Administratief Medewerker

Huizen

Graaf Wichman 10, 1276 KB Huizen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€49,50
32-36 Noord-Holland

Begindatum:

1 dec 2023

Einddatum:

1 dec 2024

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

21 nov 2023

Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Opdracht
In deze 12 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

  1. Ondersteuning bieden bij administratie;

  2. Administratieve opvoering en controle n.a.v. mutaties van de Oekraïense leefgeldadministratie;

  3. Onderhouden van het hoofd informatiebestand van de Oekraïense leefgeldadministratie.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Een afgeronde financiële opleiding op minimaal MBO niveau 4;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als administratief medewerker;
3. Een maximum uurtarief van €49,50 exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werk verkeer.

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring binnen het Sociaal Domein (20 punten);
6. Aantoonbare stage- en/of werkervaring als financieel medewerker uitkeringsadministratie (20 punten);
7. Aantoonbare stage- en/of werkervaring als medewerker administratie Wmo & Jeugdwet (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met CiVision Samenleving (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
9. Uiterlijk beschikbaar per 1 december 2023 voor 32 tot 36 uur per week (10 punten).

Competenties

  • Accuraat werken;

  • Flexibel;

  • Samenwerken;

  • Analyseren;

  • Zelfredzaam;

  • Communicatie.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 30 november 2023 tussen 09.00 uur en 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 29 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Administratief Medewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.