Management assistent

HTM Personenvervoer N.V.

De Werf 30, 2544 EK Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
55 20

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

31 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
HTM verzorgt het openbaar vervoer in de regio Den Haag via tram en bus in opdracht van de Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH) en de daarbij aangesloten gemeenten. In de toegekende concessies en daaraan gelieerde afspraken zijn de dienstverlening die HTM levert en de daarbij geldende voorwaarden en condities geconcretiseerd. De realisatie van de dienstverlening wordt vormgegeven door de onderdelen ‘Reizigers’, ‘Uitvoering’ en ‘Techniek’ met ondersteuning van een aantal centrale stafdiensten.
Bestuur, directie en (lijn)management worden op secretarieel gebied ondersteund, waarbij inzet en bijdragen vanuit het secretariaat zijn toegesneden op de behoeften en rekening houdend met de in- en externe rol en het daaraan gekoppelde relatiemanagement.

Voor de afdeling inkoop zijn we op zoek naar een management assistent met minimaal 3 jaar vergelijkbare ervaring.

Wat verwachten we van jou:

  • De leidinggevende is effectief gefaciliteerd en ondersteund, bijvoorbeeld door het beschikbaar stellen van relevante informatie, plannen van activiteiten, maken en opvolgen van afspraken, etc., zodanig dat de leidinggevende zich kan focussen op de eigen werkzaamheden.

  • De in- en externe informatievoorziening voor de betreffende leidinggevenden en/of organisatieonderdeel is effectief uitgevoerd, zodanig dat alle in- en extern betrokkenen tijdig beschikken over de voor hun relevante informatie.

  • Er wordt effectief invulling en uitvoering gegeven aan de diverse operationele, secretariële activiteiten, zoals het:

    • redigeren en opmaken van correspondentie en documentatie;

    • organiseren, voorbereiden van vergaderingen, maken van verslagen en opvolgen van actiepunten;

    • beheren en actueel houden van archieven;

    • (afdelingsoverschrijdend) agendabeheer van managers en functionarissen;

  • Er wordt effectief invulling en uitvoering gegeven aan de diverse operationele, secretariële activiteiten, zoals het:

    • inrichten van de projectomgeving op Sharepoint voor een goede administratie, archivering, e.d.;

    • ondersteuning projectleiders bij maken van planningen, communicatie, afstemming, e.d.;

    • voeren van projectregistraties: uren, stamgegevens, toewijzen kosten/opbrengsten, opstellen voortgangsrapportages, e.d.;

    • archivering: contractbeheer, ook van leveranciers, SLA-afspraken met HTM-afdelingen;

    • fungeren als satelliet in inkoopproces;

Specifiek voor Management Assistent:

  • opdrachtgever is manager;

  • scope is werkgebied van de afdeling met een sterke focus op interne en externe afstemming.

  • opvolgen van genomen besluiten;

  • anticiperen op processen, behoeften aan ondersteuning;

  • ondersteuning projecten en anticiperen op lopende zaken;

  • in- en extern samenwerkend.

  • stabiel in- en extern relatiepatroon;

  • zekerstellen van de juiste overdracht van de boodschap.

En verder heb je:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;

  • inzicht in het in- en extern relatienetwerk;

  • kennis van projectmanagement- methodiek HTM;

  • kennis van specifieke software voor communicatie, personeelswerk en diverse bestel-sites;

  • kennis van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Eisen

  • Het CV is conform de gevraagde eisen en is gecontroleerd en naar waarheid aangeboden

  • Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.