Projectleider Telefonie

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 14 Noord-Holland

Begindatum:

1 jan 2024

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

14

Publicatiedatum:

6 dec 2024
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.

Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht
De gemeente Hilversum werkt vanuit een visie op dienstverlening 2024 aan producten voor burgers, bedrijven en instellingen. Een onderdeel hiervan is een goede telefonische bereikbaarheid als een van de kanalen van overheidscommunicatie. Om hieraan goede ondersteuning aan te geven moeten in 2024 twee softwarepakketten voor contact center en vaste/mobiele telefonie met Teams Phones worden geïmplementeerd.  Tevens willen we de slagkracht van het contact center van team KCC verbeteren

Om dit projectmatig op te pakken zijn twee deelopdrachten (op verzoek beschikbaar) opgesteld:

  1. Implementatie van gekozen contact center applicatie, die beschikt over Omnichannel functionaliteit en compatibel is met MS 365 Teams-telefonie

  2. Implementatie van kantoortelefonie op basis van MS 365 Teams Phones, zowel technisch

Beiden op techniek zoals inrichting, werking, koppelingen, functioneel beheer en managementinformatie alswel organisatorisch. Denk hierbij aan proces-en rolafspraken, belcirkels en adoptie bij KCC en gebruikers.

De gemeenteraden van Wijdemeren en Hilversum besluiten in december 2024 om over te gaan tot en lichte samenvoeging (hierna fusie). De bestuurlijke fusie staat gepland op 1 januari 2027 met daar aan voorgaande de ambtelijke fusie per 1 januari 2026. Om dit in goede banen te leiden is er een programma organisatie opgezet.

De fusie tussen de gemeenten Wijdemeren en Hilversum zal gevolgen hebben voor KCC diensten en dus voor telefonie van en naar burgers en organisatie. Het aandachtsgebied vergroot zich van 900 naar 1100 ambtenaren.  De telefoniediensten van KCC en ambtenaren van het gebied Wijdemeren moeten op termijn ook overstappen naar de Hilversum werkwijze op telefonie. De beoogde projectleider moet samen met het programma voor ambtelijke fusie hiertoe met een voorstel komen

De gemeente Hilversum is op zoek naar een projectleider telefonie die samen met de opdrachtgever en de projectgroep om de twee genoemde deelopdrachten voor implementatie van nieuwe KCC applicaties alswel Teams Phones vorm te geven. In die rol ben je een goede sparringpartner naar de opdrachtgever en daar rapporteer je aan.
Je zorgt samen met stakeholders en de projectgroep voor een goede projectvoering d.w.z. opdrachtformulier, inrichting project organisatie, overleggen en het bereiken van het resultaat.

Je begeleidt daarin het proces van het plan naar de realisatie, je werkt de route uit, zorgt voor de juiste implementatie en je houdt de kosten in de gaten. Je schakelt met collega’s en externe partijen zoals een software leverancier .In het project zorg je steeds dat de opdrachtgever en de organisatie, op de hoogte zijn. Goed kunnen plannen, prioriteiten stellen, snel schakelen en het scheiden van hoofd- en bijzaken komt dan ook goed van pas. Het werk voer je zelfstandig uit, maar je werkt wel nauw samen met anderen, zowel in- als extern. We zijn op zoek naar iemand met een breed netwerk, die bereid is hierin te investeren en zich hierin makkelijk beweegt.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 telefonie projecten geleid bij Nederlandse overheid in de afgelopen 5 jaar, waaronder bij minimaal één gemeente (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Aantoonbaar in het bezit van een IPMA of Prince2 certificaat;
4. Aantoonbare kennis van en werkervaring met de landelijke VNG standaarden GT Vast, GT Mobiel, GGI Veilig en GT Connect (benoem dit duidelijk in het cv).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met zowel de technische als de organisatorische kant van telefonie projecten (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het technisch implementeren van Microsoft 365 Teams als telefonie-oplossing (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het implementeren van Omnichannel-contact center oplossingen (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met adoptie trajecten hiervan bij KCC en organisatie (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Een maximum uurtarief van € 110,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (20 punten).

Competenties
- Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
- Projectmatig werken door goed te organiseren, plannen, termijnen in de gaten houden, aanspreken waar nodig
- Resultaatgericht;
- Flexibel;
- Verbindend;
- Houdt de doelen waaraan het projectresultaat moet bijdragen, in het vizier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in afstemming

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 17 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.