Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jun 2025Uren per week:
16-24Publicatiedatum:
30 okt 2024Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Organisatie
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.
Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.
We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.
Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.
Opdracht
Als klantmanager ondersteun je inwoners bij het vinden van werk. Als dat niet meteen kan, kijk je samen met de inwoner naar andere manieren om actief te zijn in de Hilversumse samenleving.
Binnen het team werken we oplossingsgericht en schroom je niet om buiten de kaders te denkenen dit te delen met je collega’s.
Als klantmanager ben je klant- en kwaliteitsgericht en kom je gemaakte afspraken na. Ook kan je hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden en ben je besluitvaardig.
Daarnaast ben je je ervan bewust dat het belangrijk is dat jouw werk zorgvuldig en op tijd af komt. Je bent flexibel en kunt goed omgaan met stress.
Je ontvangt graag feedback en schroomt niet om dit te geven. Tot slot kun je goed samenwerken in een team, maar kan je ook
zelfstandig aan de slag. Voor deze functie geldt dat je voornamelijk inwoners begeleidt die bij de Herstelling in traject komen.
Wat ga je concreet doen?
Je doet intakes en stelt vast of iemand geschikt is voor een re-integratietraject of een traject voor sociale activering;
Je begeleidt en motiveert kandidaten in hun traject gericht op arbeidsmarkttoeleiding of sociale activering;
Je inventariseert, analyseert, en stelt een op maat gesneden trajectplan op ter begeleiding van de kandidaat;
Je Initieert, faciliteert, begeleidt en bewaakt de activiteiten die voortkomen uit het trajectplan en stelt indien nodig het traject bij;
Je bent het eerste aanspreekpunt voor het inwoners die aangemeld zijn voor een traject bij de Herstelling. Je probeert samen met de inwoner uitval op het traject te voorkomen en stuurt waar nodig het gedrag bij;
Je legt de resultaten van de inspanningen in Suite4WIZ (GWS) vast, bewaakt de kwaliteit van het aanbod. van de reïntegratiebedrijven en/of onderwijsinstellingen en rapporteert hierover aan de teammanager.
Vereisten/ knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Klantmanager Participatie;
2. Een maximum uurtarief van € 60,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee flextender;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een plan van aanpak (benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Klantmanager of Trajectbegeleider (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met reclassering (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met re-integratietrajecten (15 punten).
Competenties
Aanpassingsvermogen;
Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
Tactisch gedrag;
Motiveren;
Samenwerken;
Overtuigen;
Assertiviteit;
Besluitvaardigheid.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag en donderdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 7 november 2024 in de ochtend. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 6 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).