Opbouwwerker

Eperweg 5, 8181 ET Heerde, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
62 24 Gelderland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

30 nov 2024

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
De gemeente Heerde is een kleine gemeente
Daarom zijn de lijnen kort, de onderlinge betrokkenheid groot en de werksfeer goed. We stimuleren werkplezier en hebben aandacht voor elkaar. Je zult je hier snel thuis voelen!

We hebben ongeveer 215 medewerkers, verdeeld over 5 afdelingen. We werken in de gemeente als één geheel, over de grenzen van de afdelingen heen. Samenwerking staat centraal tussen de afdelingen, processen en projecten.

We zijn omgevingsbewust en ondernemend
‘Naar een omgevingsbewuste ondernemende organisatie!’ is onze organisatievisie. Omdat we willen dat onze gesprekspartner zich gehoord voelt en indien mogelijk tevreden wordt gesteld.

Dit betekent dat we als organisatie...
In staat willen zijn optimaal mee te bewegen met wat de maatschappij en de inwoner van Heerde van ons vraagt of nodig heeft. Daarbij komt de beweging uit de medewerker zelf. De verantwoordelijkheid ligt laag. Taakvolwassenheid en eigenaarschap is het uitgangspunt.

In een kleine, digitaal werkende en efficiënt ingerichte organisatie als de gemeente Heerde is namelijk elke rol, elke medewerker, van toegevoegde waarde. Geen enkele taak kan achterwege blijven. De medewerkers zijn het belangrijkste kapitaal van onze organisatie. Optimaal functioneren, inspiratie, persoonlijke ontwikkeling, goede begeleiding, helder opdrachtgeverschap en dus professionele aansturing zijn geen luxe, maar noodzaak.

We gebruiken een aantal werklocaties in de gemeente Heerde
De meeste collega’s werken in een ‘’hybride’ vorm thuis en op het gemeentekantoor.

De uitvoering van het sociaal domein gebeurt op de locatie van Stip (Steun- en informatiepunt). Onze buitendienst werkt vanaf de gemeentewerf en in het Raadhuis zitten het college van burgemeester en wethouders, de griffie en het bestuurssecretariaat. Daar worden ook de commissie- en raadsvergaderingen gehouden.

Opdracht
Je bent aanwezig in de buurtschappen, wijken en buurten van de gemeente Heerde. Je sluit aan bij de inwoners en signaleert waar er behoefte ligt aan ondersteuning bij een persoon, huishouden, straat of buurt. Je doet dit zodanig dat het veilig is en aansluit bij de wensen en mogelijkheden van de inwoners. Je bent goed op de hoogte van de sociale infrastructuur. Je werkt samen met (buurt-)verenigingen, kerken, vrijwilligers, woningbouwcoorperatie, politie, mantelzorgers en andere professionals. Je brengt partijen bijeen en zorgt voor stevige verbindingen waar nodig met Stip en andere ketenpartners. .

Je gaat buurten waar veel kwetsbare inwoners verblijven in kaart brengen en met input van inwoners en professionals een aanpak ontwikkelen op deze buurten.  Je  beheert het buurt-/dorpsbudget. Je gebruikt dit budget om ideeën en initiatieven uit het dorp te ondersteunen, waarin activeren en verbinden van inwoners centraal staat. Je inventariseert welke ideeën en initiatieven er zijn. Je koppelt krachtige inwoners (of groepen) aan kwetsbare buurtbewoners. Je onderhoudt en vergroot het professionele netwerk van ketenpartners.  Je voert het project Welzijn op recept uit in samenwerking met collega's. Je gaat onze inloopfuncties  (Stip Heerde en Stip Wapenveld ) verbeteren/versterken, onder andere door intitiatieven en groepen hier een plek te geven.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (MWD) , Culturele en Maatschappelijke Vorming (CMW), SPH of Social Work;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als opbouwwerker;
3. Uurtarief maximaal €62,00 inclusief reiskosten woon-werk  en exclusief btw;

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring in de regio Veluwe (5 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het werken met kwetsbare personen (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met ambulant werken (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het samenwerking met externe belanghebbenden (30 punten);
8. Aantoonbare kennis van / werkervaring met presentietheorie (25 punten).

Competenties
- Organisatorisch sterk;
- Empathisch vermogen;
- Straalt betrouwbaarheid uit kan integriteit tonen;
- Is een verbinder;
- Kan goed luisteren.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja/nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 16 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 12 december 2024 bericht.  Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.