Projectleider openbare orde en veiligheid

Stephanuspark 1, 7772 HZ Hardenberg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

24 okt 2024

Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
In de periode van 1 november 2024 tot en met 31 december 2025 zoeken wij een projectleider die het integraal veiligheidsplan verder gaat vormgeven. In het voorjaar van dit jaar is daar een start mee gemaakt. Als projectleider geef je er vervolg aan middels het opstellen van verschillende uitvoeringsplannen. 

Daarnaast ga je als projectleider aan de slag met de verdere doorontwikkeling vanteam veiligheid met als doel inhoudelijke professionalisering van het team. 

Een ander onderdeel van deze rol, is het adviseren van onze burgemeester en collegeleden over complexe vraagstukken op het gebied van Openbare Orde en Veiligheid. Daarnaast adviseer en ondersteun jij de gemeentesecretaris met betrekking tot de doorontwikkeling van het team veiligheid.  

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Veiligheid of Integrale veiligheid ;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider of als adviseur veiligheid binnen een overheidsinstelling;
3. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een integraal veiligheidsplan en uitvoeringsplan;

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten
4. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider of als adviseur veiligheid binnen een overheidsinstelling (20 punten);
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervairng in de afgelopen 10 jaar op het gebied van Openbare Orde en Veiligheid binnen een gemeente (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met een samenwerking met de ketenpartners 'de nationale politie' en 'openbaar ministerie' (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met veiligheidsvraagstukken behandelen op strategisch, tactisch en operationeel niveau (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) 25 punten);

Competenties
Je hebt een heldere visie op openbare orde en veiligheid en brengt de nodige ervaring, kennis en kunde mee. Je kunt projectmatig werken en overziet het effect van dit project op zowel tactisch als strategisch niveau.

Verder:

  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;

  • Je bent dienstverlenend en resultaatgericht;

  • Je durft mensen aan te spreken vanuit een positieve grondhouding waarbij het organisatie/projectbelang voorop gaat;

  • Je bezit een sterk analytisch vermogen en bent in staat om dit helder naar de collega’s, met verschillende werk en denkniveaus, te communiceren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-woe-do

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland n.t.b.  De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk z.s.m. bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.