Microsoft Platform Developer

Stephanuspark 1, 7772 HZ Hardenberg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€140 16-24 uur Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

16-24 uur

Publicatiedatum:

28 okt 2024

Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
In 2024 is de gemeente Hardenberg gestart met het ontwikkelen van een Powerapps ‘startpagina’ welke is geïntrigeerd in Microsoft Teams. Vanuit deze startpagina kan informatie vanuit verschillende informatie bronnen en platformen worden weergegeven. Denk hierbij aan Dataverse en het Gemeentelijk Gegevensmodel maar ook tools zoals PowerBI, Planner, Teams, Sharepoint, Projects etc. welke op haar beurt weer volledig zijn geïntegreerd in PowerApps. Dit zodat het voor de gebruiker visueel gezien één omgeving is waarin hij effectief zijn of haar werkzaamheden in kan uitvoeren.

Het uitgangspunt hierbij is het verlagen van de drempel voor ‘informatie gestuurd werken’ door het voor onze medewerkers zo intuïtief en efficiënt mogelijk te maken.

Na deze initiële start in de ontwikkeling van deze PowerApp willen wij hier een vervolg aan geven. Hiervoor zijn wij opzoek naar een naar een Microsoft Powerplatform consultant met ruimte ervaring en hoge mate van expertise in dit veld. De eerste fase van dit project heeft ons namelijk geleerd dat bij de realisatie van een naadloze integratie tussen de verschillende Microsoft tools, maar ook aanverwante systemen als Topdesk, naast de meest actuele kennis en ervaring ook een goede relatie met de ontwikkelaars van Microsoft hierin vereist is. Je werkt zelfstandig aan het bouwen van PowerApps (incl. vraagverheldering samen met de business) waarin de mogelijkheden binnen de grenzen de van tool en aanverwante producten opzoekt. Je werkt in klein en daadkrachtig projectteam waarin vanuit onze organisatie de benodigde specialisten in vertegenwoordigd zijn.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Maximum uurtarief van € 140,- euro per uur exclusief BTW en inclusief reiskosten woon- en werkverkeer;
2. Afgeronde cursus Microsoft Power Platform Certified (PL100, PL200, PL300, PL 400, PL 500, PL 600, PL 700, PL 900);

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten
3. Aantoonbare werkervaring als Microsoft Most Valuable Professional (Business Aplications MVP)  (30 punten);
4.  Aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen van innovatieve microsoft oplossingen bij gemeenten (20 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van het Microsoft Powerplatform (met belangrijkste focus op PowerApps, Dataverse en PowerBI) (50 punten).

Competenties

  • Doel- en resultaat gericht;

  • Flexibel;

  • Plannen en organiseren;

  • Communicatief vaardig;

  • Initiatief nemend.

Competenties

  • Doel- en resultaat gericht;

  • Flexibel;

  • Plannen en organiseren;

  • Communicatief vaardig;

  • Initiatief nemend.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-woe-do-vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 8 november 2024, 09:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 7 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.