Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
30 nov 2025Uren per week:
24-32Publicatiedatum:
11 apr 2025Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Hardenberg mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Hardenberg. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".
Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.
We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Opdracht
Wij zijn bezig met de herinrichting van ons gemeentehuis. Onze twee huidige facilitair adviseurs hebben een grote rol in dat project. Daarom hebben wij tijdelijk ondersteuning nodig in de dagelijkse facilitaire werkzaamheden. Jouw opdracht bestaat uit de volgende taken:
Meldingen verwerken in het systeem TOPdesk, zoals meldingen over schoonmaak, meubilair, BHV, afval en groenvoorziening.
Bijhouden van de algemene facilitaire mailbox en de mailbox van 2 facilitair adviseurs
Dagelijkse facilitaire werkzaamheden, zoals abonnementenbeheer en het schoonmaakcontract beheren.
Ondersteunen bij facilitaire projecten en aanbestedingen, zoals inventariseren van de huidige groenvoorziening en het bijhouden van meubilairoverzichten.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van Facilitair management;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Facilitair medewerker.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Facilitair medewerker in de afgelopen 5 jaar binnen een overheidsinstelling (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het systeem Topdesk (maak duidelijk aantoonbaar in het cv waar deze werkervaring opgedaan is) (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met operationele en tactische facilitaire werkzaamheden op facilitair gebied (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (20 punten);
7. Bij het aanbieden van een junior kandidaat: maak duidelijk aantoonbaar wat de beleiding is vanuit het bureau (denk aan: coaching, sparring etc.) (10 punten);
Competenties
Energiek;
Duidelijk;
Communicatief sterk;
Resultaatgericht;
Toegankelijk;
Servicegericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma t/m do
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 28 april 2025 vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 25 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).
Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).\