Budgetcoach

Brinklaan 35, 1404 EP Bussum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
72,50 32 - 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 dec 2024

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

25 jul 2024

Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Als Budgetcoach maak jij onderdeel uit van ons team Budgetcoaching & Schuldhulpverlening. In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het op maat coachen van onze klanten naar een grotere financiële zelfredzaamheid. Dit zijn voornamelijk klanten die door de consulent schuldhulpverlening worden doorverwezen naar jou en ook inburgeraars die nieuw in Nederland zijn.
Daarnaast heb je een rol bij het voorkomen van schulden bij klanten (preventie).

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Het voeren van 1-op-1 (coachings)gesprekken met klanten;

  • Het opstellen van een Plan van Aanpak voor klanten;

  • Het opstellen van een degelijk budgetplan en het voeren van een ordelijke administratie;

  • Betalingsregelingen treffen tussen de schuldeisers en de klant;

  • Regelmatig wordt het inkomen van een klant (tijdelijk) beheerd door een budgetbeheerder B&A, een externe partij, wordt hiervoor ingeschakeld. Jij bent de schakel tussen de klant en B&A;

  • In jouw rol als Budgetcoach ben je zowel intern voor collega’s als extern voor schuldeisers, B&A en andere partners Ambassadeur Budgetcoaching en Schuldhulpverlening van Gooise Meren. Je bent je bewust van deze bijzondere rol en weet je integer en professioneel te profileren.Waar nodig mee helpen ontwikkelen van sjablonen / werkwijzen / werkinstructies / systeeminrichting;

  • Waar nodig meehelpen met activiteiten omtrent schuldhulpverlening;

Wie je bent

  • Je bent een betrokken, gedreven persoon die doortastend te werk gaat;

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau;Je hebt inlevingsvermogen;

  • Dankzij jouw coachende gespreksstijl weet je richting te geven aan een gesprek, zonder dat jij jezelf boven de klant plaatst;

  • Binnen de financiële kaders kijk jij steeds mee naar de mogelijkheden voor de klant;

  • Je weet aansluiting te vinden bij de klant en kunt ingewikkelde regelingen makkelijk uitleggen;

  • Je werkt zorgvuldig, komt afspraken na en bent samenwerkingsgericht.

Minimumeisen / knock-outcriteria

  1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als budgetcoach;

  2. Kandidaat is uiterlijk beschikbaar per 1 september 2024 voor minimaal 32 uur;

  3. Goede beheersing Engelse taal en woord en geschrift (benoem dit duidelijk in het cv);

  4. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)

  1. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als budgetcoach (Fase I) (40 punten)

  2. Aantoonbare werkervaring met Vroegsignalering (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);

  3. Een maximum uurtarief van € 72,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten (10 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring met/kennis van Suite (5 punten);

  5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar integraal samenwerken met ketenpartners sociaal domein (benoem dit duidelijk in CV) (10 punten);

  6. Aantoonbare werkervaring met schuldhulpverlening (schuldregelen fase I en fase II) (10 punten);

  7. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (5 punten).

Competenties

  • Betrokken;

  • Gedreven;

  • Doortastend;

  • Vindingrijk;

  • Flexibel;

  • CoachenInlevingsvermogen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functie is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:  in overleg: voorkeur voor in ieder geval de vrijdagvrijdag is een vaste werkdag. 

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland van op donderdag 8 augustus 2024 tussen11:00 uur en 15:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn (standaard 3), ontvangen uiterlijk op dindag 6 augustus 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek/digitaal plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.

  2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld én ondertekend bij Flextender te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.

  3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.

  4. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  5. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkwverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is. 

  6. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculptatie als gesteld in de wijziging leidraag invordering nr. BLKB2023/1062M.ind

    1. U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.

  7. 'Bring your own device' is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. Ipad. 

  8. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi). 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.