Medewerker Servicedesk ICT

Vurehout 2, 1507 EC Zaandam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
65 32 Noord-Holland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

7 mrt 2025

Wat ga je doen?
Als medewerker Servicedesk ICT ben jij samen met jouw collega’s hét eerste aanspreekpunt bij meldingen, vragen en incidenten. Je wacht niet, maar handelt proactief en weet goed orde te houden in alle kanalen (mail, telefoon, inloop en via ticketsysteem) waarop de meldingen binnenkomen. Door je open en vriendelijke houding gaan de klanten met een tevreden gevoel weg, ook als het incident wat lastiger op te lossen is. Je gaat gestructureerd te werk bij het registreren van alle binnengekomen verzoeken, storingen of klachten en legt dit op een duidelijke wijze vast in het ticketregistratiesysteem. Je lost de vraagstukken zoveel mogelijk zelfstandig op volgens afgesproken procedures met de juiste prioriteiten. Daar waar nodig zet je vraagstukken door naar de juiste collega’s of leveranciers voor tweedelijnssupport. Je zorgt eveneens voor het configureren en uitleveren van laptops en telefoons.

Daarnaast bied je ondersteuning aan gebruikers door niet alleen problemen op te lossen, maar ook door instructies te geven om herhaalde vragen te verminderen. Je werkt nauw samen met de IT-afdeling en andere teams om structurele problemen te signaleren en op te lossen. Je denkt actief mee over hoe de servicedesk efficiënter en klantgerichter kan werken en draagt bij aan de verbetering van werkprocessen.

Wat ga je verder doen?

  • Je voert diverse administratieve werkzaamheden uit, zoals het registreren, documenteren, en up-to-date houden van de informatie in het ticket registratiesysteem.

  • Je levert waar nodig ondersteuning op de externe GGD-locaties in de regio Zaanstreek-Waterland, je standaard werklocatie zal op het hoofdkantoor in Zaandam zijn.

  • Je levert een bijdrage bij calamiteiten en rampen en draait eventueel mee in de bereikbare dienst buiten kantoortijd.

  • Indien de opdracht wordt gegund aan de kandidaat dan dient de kandidaat een geldig VOG (code 45) in te leveren.

Kandidaatomschrijving

Wie zoeken we?

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het werken op een ICT Servicedesk op mbo-werk- en denkniveau.

  • Je hebt kennis en ervaring met ITIL-processen, Microsoft 365 en bent in staat om je snel kennis eigen te maken.

  • Je bent in bezit van rijbewijs B en bent flexibel om samen met je collega’s je werkdagen af te stemmen. De werkzaamheden vinden plaats op het hoofdkantoor van 8:30 tot 17:00 uur. Je werkt in ieder geval op vrijdag.

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt IT-problemen op een begrijpelijke manier uitleggen aan niet-technische gebruikers.

  • Je kunt snel de kern van een probleem achterhalen om passende oplossingen aandragen.

  • Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te stellen, vooral tijdens piekmomenten of calamiteiten.

  • Je werkt goed samen in een team en draagt bij aan een positieve werksfeer.

  • Proactief, accuraat, oplossing- en servicegericht

Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats in de week van 24 maart 2025.

Toelichting op rooster
In ieder geval vrijdag werkzaam.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

Eisen

  • Werkervaring - De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met het werken op een ICT Servicedesk op mbo- werk- en denkniveau.

    • Graag met geel in het cv arceren.

  • Systemen - De kandidaat heeft kennis van en ervaring met ITIL processen en Microsoft 365. Graag met groen in het cv arceren.

  • Rijbewijs - De kandidaat is in bezit van rijbewijs B.Graag met blauw in het cv arceren.

Wensen

  • De kandidaat heeft bij voorkeur minimaal twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie.

  • De kandidaat is bij voorkeur ITIL gecertificeerd.

  • De kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde opleiding in de richting ICT.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.