- Je bent het aanspreekpunt voor de organisatie binnen de helpdesk.
- Je registreert, prioriteert 1elijns vragen en handelt deze af.
- Je registreert, prioriteert en zorgt voor het doorzetten naar de 2e lijn (systeembeheer).
- Je voert het applicatiebeheer uit voor telefonie en andere mobiele toepassingen.
- Je voert het applicatiebeheer uit van kantoor en standaardtoepassingen.
- Je maakt en beheert gebruikersprofielen.
- Je bent het aanspreekpunt voor de organisatie voor de verstrekking en inname van mobiele devices;
- Je bereidt de mobiele devices technisch voor, beheert de gebruikersovereenkomsten en geeft gebruikersinstructies;
- Je zorgt voor een adequate voorraad van mobiele devices en de kantoorwerkplekuitrustig, beheert daarvoor de administratie en registratie;
- Je voert werkzaamheden uit naar aanleiding van personele mutaties, zoals het aanmaken of afsluiten van gebruikersaccounts, licenties en autorisaties.
- Je ondersteunt de andere helpdeskmedewerkers in voornamelijk kortdurende frontoffice taken.
Gedurende de eerste twee maanden ligt de nadruk op de inname, het gereed maken en het verstrekken van mobiele devices als gevolg van de personele mutaties in onze organisatie.
Je hebt een allround functie als medewerker helpdesk ICT en bent inzetbaar voor de eerstelijns meldingen (vragen, meldingen, storingen). Een deel van de functie is gericht op de verstrekking en inname van mobiele devices.