Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
21 nov 2025De afdeling Stadsbeheer en Vitale Wijken (ruim 160 professionals) is relatief nieuw en ontstaan uit een reorganisatie van het Fysieke Domein. Dit was nodig om in een sterk groeiende stad nog beter samen te werken. De afdeling is verdeeld in vier teams, te weten: Fietsparkeren (AFAC), Infrastructuur en Bereikbaarheid, Erfgoed en Gebouwen en Groen, Grondstoffen en Reiniging. Daarnaast is er een stafbureau. We hebben specifieke technische (beheer)kennis van bouw en openbare ruimte, waarbij boven- en ondergrond integraal worden bekeken. Samen geven we uitvoering aan de Zwolse ambities en grote opgaven op het vlak van woningbouw, klimaat, energie en duurzaamheid.
Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
Als technisch geweten van de stad verbinden we maatschappelijke opgaven met opgaven in de openbare ruimte (in de meest brede zin). We beheren de oude en de nieuwe stad. Ook voeren we de regie op de uitvoering, zijn gespecialiseerd in risico- en omgevingsmanagement en sturen op resultaat. De uitdaging zit niet alleen in de techniek, maar in alles daar omheen. We zorgen voor een kwalitatieve uitvoering met zo min mogelijk overlast voor inwoners, ondernemers en bezoekers. De stad moet altijd blijven functioneren en doordraaien.
Zwolle groeit de komende jaren naar 160.000 inwoners. We investeren in veel (maatschappelijke) voorzieningen en zorgen voor ruimte om te werken en te ondernemen. Een complex en uniek gebied in Nederland dus. Dat vraagt om duurzame en integrale gebiedsontwikkelingen, waarbij themas, zoals water, wonen, mobiliteit en energie met elkaar worden verbonden. Hiervoor werken we op een vernieuwende manier samen met medeoverheden, ondernemers, bewoners en de regio.
Een uitgelezen kans voor een operationeel beheerder met een specialisme op het vlak van wegen, verhardingen enz. om een belangrijke bijdrage te leveren aan deze integrale aanpak. Niet alleen vanuit technisch vakmanschap, maar vanuit alle belangen. Samen met je professionele collegas adviseer je in ruimtelijke projecten met een directe impact op de kwaliteit van leven. Er is ruimte om nieuwe technologieen en innovatieve oplossingen in te brengen. In deze dynamische omgeving kun jij voortdurend leren en je professioneel ontwikkelen. We ontmoeten je graag om te sparren over onze uitdagingen!
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op kwaliteit van leven. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen. In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
De afdeling Stadsbeheer en Vitale Wijken (ruim 160 professionals) is relatief nieuw en ontstaan uit een reorganisatie van het Fysieke Domein. Dit was nodig om in een sterk groeiende stad nog beter samen te werken. De afdeling is verdeeld in vier teams, te weten: Fietsparkeren (AFAC), Infrastructuur en Bereikbaarheid, Erfgoed en Gebouwen en Groen, Grondstoffen en Reiniging. Daarnaast is er een stafbureau. We hebben specifieke technische (beheer)kennis van bouw en openbare ruimte, waarbij boven- en ondergrond integraal worden bekeken. Samen geven we uitvoering aan de Zwolse ambities en grote opgaven op het vlak van woningbouw, klimaat, energie en duurzaamheid.
De cv's worden beoordeeld op de Vereisten / Knock-outcriteria in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de Vereisten / Knock-outcriteria in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
De cv's van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden in onderlinge vergelijking beoordeeld op de bovengenoemde gunningscriteria. De 3 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
De opdrachtgever beoordeelt de cv's van de kandidaten die zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op Week van 15 december. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk in de week ervoor bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.