thumbnail
thumbnail

Interim teammanager DIOR (Duurzame Inrichting Openbare Ruimte), Werken en Beheer en Onderhoud

Gemeente Zutphen

's-Gravenhof 2, 7201 DN Zutphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 130,00
32 Gelderland

Begindatum:

15 mei 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

28 mrt 2024

Opdracht omschrijving

De gemeente Zutphen is een gemeente vol beweging en ambities. Kijk op zutphen.nl voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Als interim teammanager voor de teams DIOR, Werken en Beheer en Onderhoud geef je leiding aan de teams die primair verantwoordelijk zijn voor de openbare ruimte van de Gemeente Zutphen. Hierbij wordt opgemerkt dat de medewerkers van team Beheer en Onderhoud worden aangestuurd door twee opzichters. Vanuit team DIOR geef je leiding aan medewerkers die verantwoordelijk zijn voor diverse produkten in de openbare ruimte, van beleidsontwikkeling tot beheer en onderhoud. Denk daarbij bijvoorbeeld aan mobiliteit, groen en landschap, riolering en water en onze kunstwerken. Vanuit team Werken worden onder andere ruimtelijke ontwikkelingen en herinrichtingsprojecten projectmatig voorbereid en uitgevoerd.

Naast je rol als leidinggevende, ben je onderdeel van het MT Ruimte en Economie. Hier breng je ontwikkelingen en belangen in vanuit jouw teams en draag je met je collega teammanagers zorg voor een integrale samenwerking.
Vanuit de doorontwikkeling van de ambtelijke organisatie gaan we de komende maanden een ontwikkelplan opstellen voor de teams DIOR, Werken en Beheer & Onderhoud. Als interim teammanager lever je, samen met de medewerkers uit de teams een actieve bijdrage aan dit ontwikkelplan.

Verantwoordelijkheden

Wat vragen we?

Je beschikt over:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO-opleiding met ervaring (minimaal 5 jaar) in de rol van (interim) leidinggevende;

  • Je beschikt over werkervaring in relatie tot de fysieke leefomgeving. Je bent bekend met de taakvelden openbare ruimte (van ontwikkeling tot beheer);

  • Je hebt affiniteit met participatie met bewoners, (maatschappelijke) organisaties en ontwikkelende partijen;

  • Je bent overtuigend op basis van je kennis en kunde.

Verder verwachten we het volgende van je:

  • Je bent daadkrachtig;

  • Je legt verbindingen;

  • Je hebt een duidelijke visie;

  • Je bent proactief zowel intern- en extern;

  • Je bent resultaatgericht;

  • Je bent in staat andere collega’s te inspireren, te motiveren en te coachen;

  • Je hebt een goed inlevingsvermogen

  • Je beschikt over een goede politiek bestuurlijke antenne.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 mei 2024 tot 31 december 2024 voor 32 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

Je hebt minimaal 5 jaar recente werkervaring op het gebied van openbare ruimte (fysieke leefomgeving) bij voorkeur bij een gemeentelijke overheid.

Je bent in bezit van een VOG, gemeente Zutphen kan na gunning een VOG opvragen.

Je hebt HBO werk- en denkniveau.

Je dient de rechtsgeldig vertegenwoordiger (naam + functie) aan te geven in je inschrijving (indien geen sprake is van een ZZP’ er). Upload hier een uittreksel KvK, inclusief BTW nummer, IBAN en e-mail adres voor facturen.

35 %

Onderstaande blijkt uit uw motivatiebrief: De mate waarin je aantoonbare werkervaring hebt in het aansturen van teams/afdelingen die werkzaam zijn in/voor de openbare ruimte.

40 %

Onderstaande blijkt uit uw motivatiebrief: De mate waarin je aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring hebt als (interim) leidinggevende.

25 %

Onderstaande blijkt uit uw motivatiebrief: De mate waarin je in teamverband kunt werken en daarbij kritisch adviseur en sparringpartner zijn, met voldoende inhoudelijke kennis.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Interim teammanager DIOR (Duurzame Inrichting Openbare Ruimte), Werken en Beheer en Onderhoud die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.