Coördinator buitendienst

Gemeente Zutphen

's-Gravenhof 2, 7201 DN Zutphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00 24 Gelderland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

28 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
De gemeente Zutphen is een gemeente vol beweging en ambities. Kijk op Zutphen.nl voor meer informatie.

Voor het team Beheer en Onderhoud openbare ruimte van de Gemeente Zutphen zijn we op zoek naar een tijdelijke Coördinator Buitendienst voor de duur van 6 maanden (32 uur per week). Het team bevindt zich momenteel in een doorontwikkelingsfase naar een effectief georganiseerde structuur. Tot de tijd dat deze ontwikkeling volledig is afgerond, willen we de ontstane leemte invullen met een tijdelijke coördinator.

Verantwoordelijkheden

Je beschikt over:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding met ervaring (minimaal 3 jaar) in een soortgelijke rol

  • Je beschikt over leiderschapskwaliteiten en weet deze op een coachende manier in te zetten.

  • Je hebt affiniteit met gemeentelijke buitendiensten en voelt je op je plek in een veranderende omgeving

  • Je bent overtuigend op basis van je kennis en kunde.

Verder verwachten we het volgende van je:

  • Je bent daadkrachtig;

  • Je legt verbindingen;

  • Je hebt een duidelijke visie;

  • Je bent proactief zowel intern- en extern;

  • Je bent resultaatgericht;

  • Je bent in staat andere collega’s te inspireren;

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf april 2025 tot oktober 2025 voor minimaal 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met een half jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring op het gebied van coördinatie bij een buitendienst bij voorkeur bij een gemeentelijke overheid. Dit criterium is een eis. Een toelichting is verplicht.

  • Upload hier een uittreksel KvK, inclusief BTW nummer, IBAN en e-mail adres voor facturen.

  • Je bent in bezit van een VOG, gemeente Zutphen kan na gunning een VOG opvragen. Dit criterium is een eis. Een toelichting is verplicht.

  • Deze opdracht mag wettelijke gezien niet door een ZZP’er worden uitgevoerd.

  • Je hebt HBO en wo werk- en denkniveau of aantoonbaar werk- en denkniveau op het gebied van een coachend sturen. Dit criterium is een eis Een toelichting is verplicht

Wensen

  • De mate waarin je aantoonbare werkervaring hebt in het coachen en begeleiden van buitendiensten (35%)

  • De mate waarin je aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring hebt in een sturende / leidinggevende rol binnen een buitendienst (40%)

  • De mate waarin je in teamverband kunt werken en daarbij kritisch adviseur en sparringpartner zijn, met voldoende inhoudelijke kennis (25%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.