thumbnail
thumbnail

Medewerker BRP-Straat

Dorpsstraat 1, 9551 AB Sellingen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
60
32 Groningen

Begindatum:

3 okt 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

20 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

De BRP-straat heeft als belangrijkste taak het registreren van personen die voor een eerste inschrijving in de BRP in aanmerking komen. De BRP-straat werkt onder andere nauw samen met de IND, COA en de AVIM. Naast de samenwerking met de ketenpartners op het aanmeldcentrum heb je ook veel contact met de andere BRP-straten.

Het BRP-proces is een continu doorlopend proces. De BRP-straat is zeven dagen per week in bedrijf en hierdoor is het team zowel doordeweeks als in het weekend inzetbaar.

 De hoofdtaken bestaan uit: 

  • het voorbereiden van dossiers op het gebied van eerste inschrijving in de BRP;

  • het controleren van dossiers op het gebied van eerste inschrijving in de BRP;

  • het voeren van intakegesprekken met asielzoekers;

  • het toepassen van het juiste IPR recht en nationaliteitswetgeving;

Kandidaatomschrijving

  • een op de functie gerichte opleiding op minimaal MBO niveau (bijvoorbeeld BOBZ / BABZ);

  • vakinhoudelijke kennis op het gebied van:

    • Basisregistratie Personen;

    • Internationaal Personen- en Familierecht en

    • Nationaliteitwetgeving;

  • recente en aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie;

  • je bent in het bezit van goede communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je kunt zowel mondeling als schriftelijk duidelijk je standpunten op je beslissingen toelichten en argumenten overbrengen aan burgers.

 

En daarnaast zijn dit jouw competenties:

  • klantgerichtheid

  • communicatief vaardig

  • integriteit

  • nauwkeurigheid

  • team player

  • conflicthantering

  • stressbestendig

Interviewplanning

De gesprekken worden gepland ZSM na sluitingsdatum van indienen offertes.

Toelichting op rooster

Zowel doordeweeks als in het weekend inzetbaar.

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Medewerker BRP-Straat die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.