Hooiweg 9, 9801 AJ Zuidhorn, Nederland
Begindatum:
1 jul 2023Einddatum:
1 jul 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
24 mei 2023Omschrijving van de opdracht
Je behandelt juridische vraagstukken op het gebied van handhaving, klachten/meldingen en handhavingsverzoeken. Daarnaast ondersteun en adviseer je breed aan de toezichthouders binnen het team en stelt handhavingsbeschikkingen op. Je behandelt bezwaarschriften, inclusief het opstellen van dossiers, verdediging tijdens hoorzittingen en het schrijven van beslissingen op bezwaar.
Kandidaatomschrijving
Nauwkeurig
Proactieve houding
Eisen
HBO-niveau (juridische richting)
Minimaal één jaar relevante werkervaring op het gebied van juridische advisering handhaving
Minimaal één jaar recente en relevante werkervaring bij het werken bij een gemeente
Gunningscriteria
Affiniteit met bouw- en woningtoezicht
In het bezit van rijbewijs B
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.