Logo van Gemeente West Betuwe
Logo van Gemeente West Betuwe

Projectleider planrealisatie

Kuipershof 2, 4191 KH Geldermalsen, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

31 dec 2026

Uren per week:

25 - 30

Publicatiedatum:

26 nov 2025
Opdracht tarief 135Opdracht uren 25 - 30

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

De gemeente West Betuwe zoekt een zelfstandig projectleider die op opdrachtbasis ondersteuning biedt bij twee strategische projecten:

De Plantage (Meteren) – Het grootste woningbouwproject van de gemeente, waar de realisatie van fase 3 en de start van fase 4 begeleid moeten worden.
Hondsgemet Noord – Een bedrijventerreinuitbreiding waar de voorbereidingen moeten worden opgestart en de grondexploitatie moet worden vastgesteld.

Doel van de opdracht:

? De zelfstandige projectleider levert op basis van eigen expertise en werkwijze ondersteuning bij de voortgang en realisatie van beide projecten.
? Er is geen dagelijkse aansturing vanuit de gemeente, maar de opdrachtnemer rapporteert periodiek over de voortgang.
? De projectleider bepaalt zelfstandig de aanpak en inzet binnen de gestelde kaders van de gemeente.

Eisen

  • Je beschikt over een afgeronde WO opleiding
  • Je hebt meerjarige ervaring in de rol van (eind)verantwoordelijk projectleider
  • Jij hebt kennis en ervaring met de aansturing van multidisciplinaire projectteams
  • Ruime ervaring als zelfstandig projectleider binnen woningbouw- en bedrijventerreinprojecten.
  • Aantoonbare ervaring in het opzetten en beheren van grondexploitaties.
  • Ervaring met de aansturing van multidisciplinaire teams, zonder directe integratie in de organisatie.

Wensen en competenties

Competenties

  • Vermogen om resultaatgericht te werken, met periodieke oplevering en rapportage.
  • Goede sensitiviteit voor een bestuurlijke omgeving en ervaring met stakeholdermanagement.

Organisatie en team

Klantgegevens

Klant: Gemeente West Betuwe
Afdeling: Ruimtelijke ontwikkeling & wonen

Randvoorwaarden en werkwijze

Zelfstandige uitvoering: De opdrachtnemer werkt op eigen wijze en zonder directe aansturing.
Periodieke rapportage: De gemeente ontvangt periodieke updates, maar de projectleider blijft verantwoordelijk voor de uitvoering en voortgang.
Flexibele inzet: Afhankelijk van de behoefte en voortgang kan de inzet fluctueren tussen 25 en 30 uur per week.
Geen vast dienstverband: De opdracht wordt op basis van zelfstandigheid en resultaatverplichting uitgevoerd.

Gespreksinformatie

Tijdens een verificatiegesprek worden getoetst op; Voornoemde criteria, de competenties en advies- en communicatievaardigheden worden getoetst in een met de kandidaat te voeren gesprek.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Optie tot verlenging: ja, max 5 jaar

Beoordelingswijze ranking: BPKV: Prijs-kwaliteitscore (hoogste), daarna Tarief (laagste)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr