Begindatum:
2 feb 2026Einddatum:
30 okt 2026Publicatiedatum:
25 nov 2025Voor tijdelijke ondersteuning voor de P&C-cyclus bij de afdeling Financien & Inkoop van de gemeente Waalwijk zijn wij op zoek naar een adviseur P&C. Dit in eerste instantie voor de periode van 2 februari t/m 30 oktober 2026 met daarbij een verlengingsmogelijkheid van 2x3 maanden.
Van de tijdelijke adviseur P&C verwachten wij dat hij/zij het proces van zowel het voorjaarsbericht als het najaarsbericht als kartrekker zelfstandig vorm geeft. Daarnaast wordt van de kandidaat verwacht dat hij/zij de Sisa verantwoording coordineert, de kartrekker van de jaarrekening ondersteunt en waar nodig in staat is om de rol van financieel adviseur richting afdelingen vorm te geven.
Voor deze tijdelijke functie zijn wij op zoek naar de volgende kandidaat:
- Je hebt inhoudelijke kennis en ervaring in het werken in een gemeentelijke P&C-cyclus bij voorkeur als kartrekker;
- Je hebt actuele kennis van het BBV;
- Je beschikt over een afgeronde relevante opleiding op minimaal HBO niveau;
- Je hebt kennis van en ervaring met het coördineren van de Sisa verantwoordingen;
- Je bent organisatorisch sterk en werkt prima procesmatig;
- Je bent analytisch en doortastendheid/vasthoudend;
- Je bent communicatief vaardig (zowel verbaal als schriftelijk) en je weet eenvoudig verbinding te maken met collega's.
De opdrachtgever is de gemeente Waalwijk, waar je deel zult uitmaken van de afdeling Financiën & Inkoop.
De interviews worden gepland op woensdag 17 en donderdag 18 december in de middag op locatie bij de Gemeente Waalwijk.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en de gewenste competenties. Weging: 25 %.