Logo van Gemeente Voorne aan Zee
Logo van Gemeente Voorne aan Zee

Medewerker facilitair III

Oostzanddijk 26, 3221 AL Hellevoetsluis, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

1 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Jouw rol

Als Bode ben jij het gezicht van onze facilitaire dienstverlening. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt, zodat collegas en bezoekers zich welkom en verzorgd voelen. Van het klaarzetten van vergaderruimtes tot het verzorgen van post en repro jij regelt het!

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen bij vergaderingen en representatieve bijeenkomsten (zoals ontvangsten, recepties en huwelijken).
  • Klaarzetten en opruimen van vergaderruimtes en apparatuur.
  • Verzorgen van interne en externe post.
  • Uitvoeren van kopieer- en reprowerkzaamheden.
  • Openen en sluiten van het gemeentehuis en toezicht houden op faciliteiten.
  • Meewerken aan crisisbeheersing bij calamiteiten.
  • Ondersteuning bieden aan Burgerzaken waar nodig.

Eisen

  • Opleiding: MBO Facilitaire Dienstverlening (niveau 2).
  • Ervaring: Je hebt kennis van facilitaire processen en werkt klantgericht.
  • Vaardigheden: Communicatief sterk, stressbestendig en goed in plannen en organiseren.
  • Persoonlijkheid: Betrouwbaar, integer en altijd oog voor kwaliteit.

Wensen en competenties

Competenties

  • Communicatief sterk
  • Stressbestendig
  • Goed in plannen en organiseren
  • Betrouwbaar
  • Integer
  • Altijd oog voor kwaliteit

Organisatie en team

Team: Informatievoorziening, Beheer & Dienstverlening en Faciliteiten (IVB)

Standplaats: Gemeentehuis Voorne aan Zee

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Optie tot verlenging: Niets over bekend. Niet bekend.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.