Begindatum:
14 apr 2025Einddatum:
14 okt 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
24 mrt 2025Opdrachtomschrijving
Op deze inhuuropdracht mogen geen ZZP-ers inschrijven in het kader van de wet DBA.
Met de inschrijving op deze inhuuropdracht verklaart het bureau dat de aangeboden kandidaat geen ZZP-er is.
Je behandelt aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen;
Je verstrekt vluchtelingen en vreemdelingendocumenten
Je verstrekt gegevens uit de basisregistratie en burgerlijke stand;
Je handelt aanvragen die via het digitaal loket binnenkomen af
Je behandelt terugbelverzoeken
Je verstrekt en vervangt parkeerkaarten en afvalpassen
Je draagt bij aan het digitaliseren en ontwikkelen van werkprocessen
Kandidaatomschrijving
Iemand die het proces (deels) beheerst, weinig sturing nodig heeft en zelfstandig kan werken.
Een teamplayer die beschikt over ervaring, sociale vaardigheden en communicatief goed is.
Dienstverlening staat centraal we denken in mogelijkheden en helpen onze inwoners zoals we zelf geholpen willen worden.
Gewenste competenties: Flexibiliteit, klantgerichtheid, behulpzaam, zelfstandig.
Interviewplanning
De interviews vinden begin april plaats.
Toelichting op rooster
Aantal uren per week: 32 a 36 uur maandag/dinsdag(avond)/woensdag/donderdag/vrijdag
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau
Gewenst opleidingsniveau: (MBO/HBO)
MBO (10 %)
HBO (15 %)
Weging: 15 %
Werkervaring
2 jaar werkervaring Medewerker Burgerzaken frontoffice
2 jaar (5 %)
meer dan 2 jaar (10 %)
Weging: 10 %
CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %