Medewerker Publiekszaken (frontoffice/BRP)

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 8 dagen
75 36 Noord-Brabant

Begindatum:

24 feb 2025

Einddatum:

25 aug 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

5 feb 2025

Opdrachtomschrijving
Deze inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA. Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes.

  • Je behandelt aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen;

  • Je verstrekt vluchtelingen en vreemdelingendocumenten

  • Je verstrekt gegevens uit de basisregistratie en burgerlijke stand;

  • Je handelt aanvragen die via het digitaal loket binnenkomen af

  • Je behandelt terugbelverzoeken

  • Je verstrekt en vervangt parkeerkaarten en afvalpassen

  • Je draagt bij aan het digitaliseren en ontwikkelen van werkprocessen

  • Je behandelt omwisseling van buitenlandse rijbewijzen;

  • Je controleert brondocumenten op echtheid en toepasselijkheid;

  • Je voert complexe mutaties uit in de BRP;

  • Je voert werkzaamheden uit aan de BRP-balie;

  • Je controleert het berichtenverkeer;

  • Je controleert uitgevoerde mutaties in de BRP;

  • Je neemt verzoeken voor verkrijging en verlies van Nederlanderschap in behandeling.

Kandidaatomschrijving
Iemand die het proces (deels) beheerst, weinig sturing nodig heeft en zelfstandig kan werken. Een teamplayer die beschikt over ervaring, sociale vaardigheden en communicatief goed is. Dienstverlening staat centraal we denken in mogelijkheden en helpen onze inwoners zoals we zelf geholpen willen worden.

Gewenste competenties: Flexibiliteit klantgerichtheid behulpzaam zelfstandig

Interviewplanning
De interviews vinden plaats half februari.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing

G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag

Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
Gewenst opleidingsniveau: (MBO/HBO)

  • MBO (10 %)

  • HBO (15 %)

Werkervaring
1 a 2 jaar werkervaring

  • 1 a 2 jaar (5 %)

  • meer dan 2 jaar (10 %)

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur