thumbnail
thumbnail

Facilitair medewerker/ Bode

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 10 dagen
55
16 North Brabant

Begindatum:

8 jul 2024

Einddatum:

13 jan 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

11 jun 2024

Opdrachtomschrijving
Als bode ben je de huismeester in ons gemeentehuis. Naast de algemene bodediensten draag je ook bij aan de bewaking en beveiliging van het gemeentehuis, heb je een representatieve rol bij huwelijken, ontvangsten, recepties en bij avondvergaderingen. Je bent beschikbaar voor allerlei hand -en spandiensten, het plannen van bijeenkomsten/vergaderingen en de technische ondersteuning van audio visuele middelen. Ook kleine onderhoudsklussen en interne verhuizingen horen in je takenpakket.

Kandidaatomschrijving
Je bent service -en klantgericht en hebt een proactieve, creatieve, flexibele en probleemoplossende instelling. Je bent in het bezit van rijbewijs B. Een BHV-diploma is een pre.

Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden. 
Het contract loopt dan via Haert.

Interviewplanning

De interviews vinden plaats begin juli.

Toelichting op rooster
Maandag en woensdag

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

Voorwaarden voor deelname
Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.

G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Prijsdeel
Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
Minimaal MBO

  • MBO (10 %)

  • MBO+ (15 %)

Weging: 15 %

Werkervaring

Hoeveel jaar werkervaring: minimaal 1 jaar werkervaring

  • 1 jaar (5 %)

  • 1 jaar of meer (10 %)

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring (Weging: 25 %)

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria (Weging: 25 %)

In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Facilitair medewerker/ Bode die deze organisatie zoekt?