Begindatum:
21 jul 2025Einddatum:
19 jan 2026Uren per week:
28Publicatiedatum:
19 jun 2025Opdrachtomschrijving
Op deze inhuuropdracht mogen geen ZZP-ers inschrijven in het kader van de wet DBA. Met de inschrijving op deze inhuuropdracht verklaart het bureau dat de aangeboden kandidaat geen ZZP-er is.
Wij zoeken een zelfstandige communicatiemedewerker ter ondersteuning van onze adviseurs. Je voert communicatiewerkzaamheden uit ter ondersteuning van onze projecten. Je schrijft en redigeert content (zoals nieuwsberichten, social media, webteksten), verzorgt de opmaak en coördinatie van communicatiemiddelen, en ondersteunt bij de uitvoering van campagnes. Daarnaast denk je mee aan de professionaliseringsslag die het team aan het maken is.
Kandidaatomschrijving
Je hebt een afgeronde HBO-opleiding en minimaal vier jaar gemeentelijke ervaring in het communicatie vak
Je bent een teamplayer
Je bent hands-on, houdt van afwisseling en bent pro-actief
Je bent een echte verbinder en stressbestendig
Je houdt van het schrijven van een goede tekst, neemt je verantwoordelijkheid en brengt een gezonde dosis energie mee
Interviewplanning
De interviews vinden plaats halverwege juli.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: HBO communicatie
HBO (10 %)
HBO+ (15 %)
Weging: 15 %
Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: minimaal 4 jaar gemeentelijke ervaring binnen communicatie.
4 jaar (5 %)
4 jaar of meer (10 %)
Weging: 10 %
CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %