Communicatiemedewerker Gemeente Veldhoven

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 8 dagen
75 28 Noord-Brabant

Begindatum:

21 jul 2025

Einddatum:

19 jan 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

19 jun 2025

Opdrachtomschrijving



Op deze inhuuropdracht mogen geen ZZP-ers inschrijven in het kader van de wet DBA. Met de inschrijving op deze inhuuropdracht verklaart het bureau dat de aangeboden kandidaat geen ZZP-er is.



Wij zoeken een zelfstandige communicatiemedewerker ter ondersteuning van onze adviseurs.  Je voert communicatiewerkzaamheden uit ter ondersteuning van onze projecten. Je schrijft en redigeert content (zoals nieuwsberichten, social media, webteksten), verzorgt de opmaak en coördinatie van communicatiemiddelen, en ondersteunt bij de uitvoering van campagnes. Daarnaast denk je mee aan de professionaliseringsslag die het team aan het maken is.


Kandidaatomschrijving


  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding en minimaal vier jaar gemeentelijke ervaring in het communicatie vak
  • Je bent een teamplayer
  • Je bent hands-on, houdt van afwisseling en bent pro-actief
  • Je bent een echte verbinder en stressbestendig
  • Je houdt van het schrijven van een goede tekst, neemt je verantwoordelijkheid en brengt een gezonde dosis energie mee


Interviewplanning

De interviews vinden plaats halverwege juli.

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven

Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing

G-Rekening

De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG

Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau

Minimaal opleidingsniveau: HBO communicatie
  • HBO (10 %)
  • HBO+ (15 %)
Weging: 15 %

Werkervaring

Hoeveel jaar werkervaring: minimaal 4 jaar gemeentelijke ervaring binnen communicatie.
  • 4 jaar (5 %)
  • 4 jaar of meer (10 %)
Weging: 10 %

CV

Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur