thumbnail
thumbnail

Bestuurssecretaresse

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 4 dagen
65
24 North Brabant

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

4 jun 2024

Opdrachtomschrijving

  • Je bent het aanspreekpunt, zowel telefonisch als voor het ontvangen van bezoekers;

  • Je beheert de agenda’s;

  • Je regelt samen met het team de bestuurlijke en personele representatie;

  • Je verricht administratieve werkzaamheden zoals digitale postafhandeling, vergaderstukken, et cetera.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt een mbo diploma en werk- en denkniveau;

  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie;

  • Je communiceert goed, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Je werkt prima zelfstandig én in teamverband

  • Je bent creatief en blijft flexibel, ook in stressvolle situaties;

  • Je bent een echte doorzetter;

  • Je staat open voor verandering;

  • Je durft initiatieven te nemen;

  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;

  • Je bent bestuurs- en politiek sensitief;

  • Je behandelt jouw werkzaamheden vertrouwelijk en integer;

  • Je bent representatief.

Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden. 
Het contract loopt dan via Haert.

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.

G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
Gewenst opleidingsniveau: MBO

  • MBO (10 %)

  • MBO+ (15 %)

Werkervaring
2 a 3 jaar, gemeentelijke ervaring

  • 2 a 3 jaar (5 %)

  • meer dan 3 jaar (10 %)

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring (Weging: 25 %)

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team (Weging: 25 %)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Bestuurssecretaresse die deze organisatie zoekt?