ServiceNow ontwikkelaar ‘Walk up experience’

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€120 16-36 Utrecht

Begindatum:

26 nov 2024

Einddatum:

26 feb 2025

Uren per week:

16-36

Publicatiedatum:

12 nov 2024

ServiceNow ontwikkelaar Walk up experience
Periode: z.s.m. (startdatum in overleg) voor circa 3 maanden met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 16 36 uur per week gemiddeld*
Tarief: Maximaal 120 euro per uur inclusief reiskosten, excl. BTW
Functieschaal: 10A

*de voorkeur gaat uit naar een kandidaat die fulltime beschikbaar is i.v.m. de doorlooptijd.

Korte beschrijving speelveld
Utrecht heeft jou nodig! Het Serviceplein is de interne 1e lijns dienstverlener voor ICT, HRM en Facilitair en Huisvesting binnen gemeente Utrecht. Specifiek voor het ICT-cluster is de wens om wachtrijmanagement via ServiceNow in te richten om de baliedienstverlening te verbeteren. (ServiceNow is de servicemanagement tool van de gemeente). Elke week zijn er een paar honderd klantcontacten bij de ICT-balie op het Stadskantoor en werken hier twee tot vier Serviceplein medewerkers.
Als ontwikkelaar ga jij je bezig houden met het vertalen van de wensen van het Serviceplein naar de technische inrichting van de walk up experience module in ServiceNow. In de bijlage vindt je de functionele wensen van het Serviceplein.

Deze opdracht loopt af wanneer de inrichting voltooid is. Bij een fulltime werkweek schatten we dat de opdracht na circa 3 maanden gereed is. Bij minder uren per week zal de opdracht langer duren.

Je taken zijn:
Het conform functionele wensen inrichten van de walk up experience module voor het Serviceplein ICT binnen de ServiceNow omgeving van de Gemeente Utrecht. Dit in afstemming en waar nodig samenwerking met de ServiceNow ontwikkelaars van de Gemeente Utrecht.

Het indien van toepassing afstemmen van afwijkingen van de functionele wensen met de opdrachtgever. Tevens afstemmen van aanvullende vraagstukken om de wensen te (kunnen) realiseren en/of extra mogelijkheden in de module te benutten. (Indien de extra mogelijkheden na akkoord gerealiseerd worden, kan dit uiteraard gefactureerd worden).
Het overdragen van de gerealiseerde producten aan de ServiceNow ontwikkelaars van de Gemeente Utrecht, na realisatie van de walk up experience, opdat de Gemeente Utrecht de module zelf kan onderhouden en doorontwikkelen.

Jij hebt:

  • Aantoonbare ServiceNow ervaring in het algemeen, aangevuld met specifieke ervaring/kennis van de walk up experience module in ServiceNow.

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (voertaal bij de Gemeente Utrecht).

  • Goede communicatieve vaardigheden.

    Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten:
De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.