Medewerker Werkplekbeheer

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
55 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

8 jan 2025

Opdrachtomschrijving
Binnen de voorziening ICT Werkplekken zoeken wij een ervaren werkplekbeheerder die zelfstandig en proactief kan bijdragen aan het beheer en onderhoud van werkplekken binnen onze organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van kantoor hardware, zoals monitoren, dockingstations, Teams Phone devices en andere randapparatuur. Jouw doel is niet alleen om verstoringen te verhelpen, maar ook om werkplekken netjes en gebruiksklaar op te leveren, inclusief verzorgd kabelmanagement. Je werkt zowel op onze hoofdlocatie in het Stadskantoor als op diverse buitenlocaties in de regio Utrecht. Na een korte inwerkperiode kun je zelfstandig aan de slag op al onze locaties.

Dit is je werk
Als werkplekbeheerder maak je deel uit van een team dat verantwoordelijk is voor het beheren, onderhouden en optimaliseren van kantoorwerkplekken. Je taken omvatten:

  • Meldingen oppakken en afhandelen via onze IT-servicemanagementtool (ServiceNow).

  • Voorbereiden, uitleveren, innemen en repareren van hardware zoals laptops, dockingstations, Teams Phone devices en randapparatuur.

  • Uitvoeren van analyses bij netwerkverstoringen in samenwerking met het Netwerkbeheerteam. Jij fungeert als de ‘ogen en handen’ op locatie.

  • Bijhouden van wijzigingen in de Configuration Management Database (CMDB) om een actuele registratie te garanderen.

  • Werkplekken netjes en gebruiksklaar opleveren, inclusief verzorgd kabelbeheer.

De werkzaamheden vinden voornamelijk plaats tijdens kantooruren, maar incidenteel kan het nodig zijn om in de avond of het weekend te werken. Deze uren worden uiteraard in overleg ingepland.

Dit vragen we van je
Om succesvol te zijn in deze rol, beschik je over een hands-on mentaliteit en ben je trots op de kwaliteit van je werk. Naast technische vaardigheden zoeken we iemand met sterke communicatievaardigheden en een klantgerichte instelling.

Jouw profiel als werkplekbeheerder:

  • Een afgeronde MBO-ICT 4-opleiding.

  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als werkplekbeheerder, servicedeskmedewerker of field engineer in een ICT-omgeving.

  • Ervaring met IT-servicemanagementtools (bij voorkeur ServiceNow).

  • Basiskennis van Microsoft 365 en Intune.

  • Certificeringen zoals Comptia A+, ITIL Foundation, of Microsoft Certified Modern Desktop zijn een pré.

  • Rijbewijs B.

Naast bovenstaande technische vereisten, zoeken we iemand met de volgende persoonlijke vaardigheden:

  • Je begrijpt de behoeften van gebruikers en communiceert helder.

  • Je levert werkplekken netjes en gebruiksklaar op en zorgt voor langdurige oplossingen.

  • Je kunt goed zelfstandig werken en functioneert uitstekend in teamverband.

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en neemt verantwoordelijkheid voor jouw werk.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.