Medewerker Nieuwe Aanvragen

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
75 32-36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

15 mei 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

24 okt 2024

Medewerker Nieuwe Aanvragen
Periode: zsm 15 mei 2025 ( 6 maanden) met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 32- 36 uur per week gemiddeld
Tarief: Max. 75,- euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Utrecht heeft jou nodig! WenI levert een bijdrage aan de leefbaarheid en de sociale samenhang in de stad en richt zich op het vergroten van de zelfredzaamheid van inwoners van Utrecht. Dit doen we door mensen toe te leiden naar werk en te ondersteunen met financiele regelingen en dienstverlening. WenI is een vooruitstrevende uitvoeringsorganisatie binnen de gemeente Utrecht. Team Nieuwe Aanvragen is onderdeel van deze uitvoeringsorganisatie en beoordeelt en verstrekt bijstandsuitkeringen aan inwoners van Utrecht.

Vanwege een aanstaande piek in de werkzaamheden hebben we met enige spoed extra medewerkers nieuwe aanvragen nodig.

Je taken zijn:

  • Nieuwe aanvragen behandelen, vaststellen van het recht;

  • Contact met de aanvrager (telefonisch, schriftelijk, op het Stadskantoor)

  • Informeren over voorliggende voorzieningen

  • Samenwerken met andere afdelingen binnen WenI

  • Samenwerken met ketenpartners (intern en extern)

Jij hebt:

  • Afgerond hbo diploma

  • Minimaal 1 jaar, bij voorkeur meer jaren relevante werkervaring, in een vergelijkbare functie binnen het Sociaal Domein

  • Basiskennis participatiewet

  • Basiskennis Socrates

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten:
Gesprekken worden nog gepland in de week van 4 november 2024. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden. Het is mogelijk om meerdere offertes per aanbieder in te dienen, bij voorkeur maximaal twee offertes per aanbieder.

In het kader van de Wet DBA (Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie) is inschrijving door zzpers niet toegestaan.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.