thumbnail
thumbnail

Kwartiermaker Contractmanagement

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€120
32 Utrecht

Begindatum:

1 apr 2024

Einddatum:

1 okt 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

6 feb 2024

Kwartiermaker Contractmanagement
Periode: begin/half april voor 6 maanden met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 32 uur per week gemiddeld
Tarief: maximaal 120 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Utrecht heeft jou nodig! We zitten in een uitdagende en spannende tijd binnen het Sociaal Domein. De groeiende behoefte aan zorg, gecombineerd met een tekort aan personeel, beperkte ruimte voor voorzieningen en toenemende zorgkosten, heeft geleid tot een situatie waarin sommige Utrechters niet de zorg kunnen krijgen die zij hard nodig hebben. Bij ongewijzigd beleid dreigen de kosten van zorg onbeheersbaar te worden. Het is duidelijk, we moeten nu bijsturen voor een duurzame sociale ontwikkeling.

Als kwartiermaker contractmanagement ga je aan de slag om, gezamenlijk met het te vormen projectteam, contractmanagement verder vorm te geven. Het doel voor 2024 is het neerzetten van een robuust contractmanagementproces dat risicos minimaliseert, de efficientie verbeterd en de transparantie vergroot. Dit als basis voor de hervormingen in het sociaal domein en de uitvoering van de bedachte maatregelen.

Binnen het Maatschappelijke Ontwikkeling wordt gewerkt met beleidsmedewerkers die een gecombineerde rol vervullen als accounthouder. De accounthouders richten zich op de inhoudelijk dialoog met de partners en het sturen op het zorglandschap.

Je gaat als kwartiermaker aan de slag om contractmanagement vorm te geven met als resultaat:

  • Meer grip te krijgen op de beschikbare middelen en borging van de kwaliteit van de zorg en ondersteuning;

  • In samenwerking met de accounthouders te komen de benodigde hervormingen

  • Heldere afbakening tussen de taken en verantwoordelijkheden van accounthouder en contractmanager;

  • Eenduidige werkprocessen en gebruik van systemen in te richten;

  • Implementeren van het concernkader contractbeheer en contractmanagement;

  • Uniforme monitoring en rapportage.

Je taken zijn

  • Je bent Kwartiermaker voor contractmanagement. Je draagt bij en geeft uitvoering aan het plan van aanpak contractmanagement. In dit plan is aandacht voor:

  • Heldere afbakening taken en verantwoordelijkheden van accounthouder en contractmanager;

  • Visie op contractmanagement;

  • Inrichting eenduidige werkprocessen en gebruik van systemen;

  • Implementeren van concernkader contractbeheer en contractmanagement;

  • Uniforme monitoring en rapportage;

  • Als meewerkend voorman geeft jij leiding, sturing en coaching aan de contractmanagers.

  • Je neemt onze accounthouders mee in het versterken van de rechterkant van het Utrechtse model, en ondersteunt hen om zich hierin meer te bekwamen.

Jij bent

  • Je beschikt over HBO+- of WO werk- en denkniveau;

  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare relevante ervaring met het inrichten van contractmanagement binnen een multidisciplinaire organisatie in het sociaal domein;

  • Je hebt bij voorkeur ervaring met zowel gemeenten, regios (regionale samenwerking), jeugdhulp als Wmo;

  • Je hebt ervaring met het sturen vanuit opdrachtgeverschap, en je hebt hierbij het vermogen om inhoudelijke plannen te vertalen naar Euros en KPIs, en deze plannen om te zetten in concrete acties en resultaten;

  • Je hebt ervaring met het coachen van collegas, zodat zij zich verder kunnen ontwikkelen.

Goed om te weten
Gesprekken zijn gepland in de week van 19 februari. De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Hybride werken behoort tot de mogelijkheden.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Een deta-vast constructie kan, indien dit gewenst is door de Gemeente Utrecht, aanbieder en kandidaat, tot de mogelijkheden behoren.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

    Vind jouw volgende opdracht

    Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

    Kies een opdracht
    Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
    Neem contact op met onze opdracht adviseur.
    Opdracht Adviseur Jan de Vries
    Jan de Vries
    opdracht adviseur
    ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

    Ben jij de Kwartiermaker Contractmanagement die deze organisatie zoekt?

    Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
    Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.