Je bent financieel manager van projecten waarvoor de gemeente Utrecht een bijdrage heeft ontvangen uit het Asiel,Migratie en Integratie Fonds. De gemeente Utrecht voert twee eerder toegekende AMIF-projecten uit (Vesta en U-match), en het ESF&I team is verantwoordelijk voor een goede uitvoering.
In overleg wordt bezien of je ook bij andere projecten een rol gaat spelen.
Werkzaamheden- Het eerste aanspreekpunt voor financial management van het project
- Het inrichten van projectadministratie in SAP
- Het voeren van de financiële toetsing op partners claims
- Coördineert en bewaakt het verantwoordingproces van het project
- Het zorgdragen dat partners zich aan Europese en Nationale regelgeving, aan de UIA vereisten voldoen
- Onderhoudt, samen met de projectcoördinator contant met het AMIF-secretariaat met betrekking tot de bewaking van een goede samenwerking, rapportages en verantwoording financial management
- Het beheren van projectbudget en uitgaven
- Het opstellen van halfjaarlijkse financieel rapportage ten behoeve van de check en balances voor alle partners
- Het voorbereiden van de jaarlijkse rapportages en verantwoordingsdocumenten voor de AMIF-projecten
Resultaat van de opdracht:De opdrachtnemer levert volledig, juist en tijdig financieel beheer voor de AMIF-projecten Vesta en U-match, inclusief een ingerichte en controleerbare projectadministratie in SAP, toetsing van partnerclaims, halfjaarlijkse financiële rapportages en jaarlijkse verantwoordingsdocumenten. Hij/zij bewaakt budgetten en uitgaven, signaleert risico's, zorgt voor naleving van Europese en nationale regelgeving en onderhoudt afstemming met projectcoördinator, partners en het AMIF-secretariaat. Het werk wordt zorgvuldig vastgelegd en overdraagbaar opgeleverd bij afronding van de opdracht.