Projectondersteuner Duurzaamheid

Raadhuisweg 7, 9251 GH Burgum, Nederland

Sluit over 10 dagen
€ 68,00 32 - 36 uur per week Friesland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32 - 36 uur per week

Publicatiedatum:

2 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Voor diverse duurzaamheidsprojecten zoeken wij een projectondersteuner die een actieve rol speelt in zowel de ondersteuning als de coördinatie van de projectplanning en -uitvoering. Je draagt bij aan een soepele voortgang van initiatieven op het gebied van duurzaamheid, zoals energietransitie, circulaire economie of klimaatadaptatie.

Je werkt nauw samen met projectleiders en beleidsadviseurs duurzaamheid en levert een belangrijke bijdrage aan het realiseren van duurzame ambities.

Let op: Deze functie wordt aangeboden op deta-vast basis. Dit betekent dat je start via detachering, met de intentie om bij wederzijdse tevredenheid na verloop van tijd in (vaste) dienst te treden bij de organisatie.

Deze functie is ingeschaald in schaal 8 Cao Gemeenten.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. 

Verantwoordelijkheden
Als projectondersteuner ben je proactief, nauwkeurig en communicatief vaardig. Je hebt affiniteit met duurzaamheid en warmtetransitie en je voelt je thuis in een dynamische projectomgeving.

Takenpakket:

  • Ondersteunen bij het opstellen, bijhouden en bewaken van projectplanningen;

  • Coördineren van projectactiviteiten binnen duurzaamheidsprojecten;

  • Signaleren van knelpunten en bewaken van mijlpalen en deadlines;

  • Afstemmen met interne en externe betrokkenen;

  • Verzorgen van administratieve en organisatorische ondersteuning

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot en met 31 december 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 tot 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De functie is in de organisatie op basis van de Cao Gemeenten ingeschaald op functieschaal 8. De gesprekken vinden plaats op woensdag 25 juni 2025. Wij vragen hier rekening mee te houden.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • De kandidaat heeft een Mbo+-/Hbo opleiding op administratief gebied, eventueel aangevuld met een opleiding Projectmanagement.

  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring als administratief secretarieel medewerker (of een soortgelijke functie).

  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

  • De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.

Wensen

  • De mate van ervaring op gebied van projectondersteuning (blijkt uit cv) (40%)

  • De mate van werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (blijkt uit cv) (30%)

  • De kandidaat is klantgericht en communicatief vaardig (20%)

  • De kandidaat heeft een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pré is (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur