Projectleider Duurzaamheid

Raadhuisweg 7, 9251 GH Burgum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 115,00 16 - 36 uur per week Friesland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

16 - 36 uur per week

Publicatiedatum:

26 nov 2024

Omschrijving van de opdracht
Vanaf 1 januari 2025 begint Tytsjerksteradiel aan een nieuw hoofdstuk als zelfstandige gemeente. We zijn ‘prettig eigenwijs’ en doen dingen graag op onze eigen manier. Hier vind je ruimte voor initiatief, creativiteit en verantwoordelijkheid. Om samen vorm te geven aan onze nieuwe koers zoeken we enthousiaste mensen. 

Mei-inoar wurkje oan in krêftige organisaasje!

Team Duurzaamheid is op zoek naar een Projectleider Duurzaamheid welke uitvoering geeft aan de transitievisie warmte op basis van een wijkgerichte aanpak. In samenwerking met enthousiaste collega's willen wij dit realiseren waarbij een goede samenwerking en ondersteuning aan elkaar gewenst is.  

Deze functie is ingeschaald in schaal 11 cao SGO.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. 

Verantwoordelijkheden
De Projectleider Duurzaamheid draagt zorg voor de ontwikkeling en implementatie van de warmte uitvoeringsplannen. Dit gebeurt in samenwerking met de belanghebbende partijen in de omliggende dorpen zoals de energiecoöperaties in onze gemeentes.  De kandidaat heeft affiniteit met verschillende technische warmte oplossingen, integraal projectmanagement en participatie. 

Daarnaast  wordt er ingezet op energiebesparing en het opwekken van duurzame energie, ook in regionaal (ANNO) verband. 

Verder is de kandidaat integraal verantwoordelijk voor:

  • Leiden en coördineren van (complexe) projecten in het fysieke en economische domein;

  • Bewaken van budgetten, subsidieaanvragen en planning;

  • Voorbereiden Bestuurlijke besluitvorming en opstellen van voortgangsrapportages;

  • Begeleiden van trainees.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 30 juni 2025 voor 16 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 16 - 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De opdracht is verkort uitgezet omdat wij graag snel invulling willen geven aan een vervanging van een lopende opdracht. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 10 december 2024. We vragen je hier rekening mee te houden.

Eisen

  • U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.

  • De kandidaat heeft een aantoonbaar HBO+ niveau of en afgeronde opleiding die aansluit bij het vakgebied.

  • De kandidaat heeft relevante werkervaring bij een overheidsorganisatie.

  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

  • De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.

Wensen

  • Mate van werkervaring in het ontwikkelen en implementeren van beleidsplannen op het gebied van de warmtetransitie (40%)

  • De kandidaat heeft ervaring in het geven van bestuurlijk advies en is zeer goed in het schrijven van stukken (40%)

  • Kandidaat beheerst de Friese taal actief of passief (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.