Beleidsmedewerker Sportaccommodaties

Raadhuisweg 7, 9251 GH Burgum, Nederland

Sluit over 11 dagen
€ 105,00 8 - 10 uur per week Friesland

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

14 apr 2026

Uren per week:

8 - 10 uur per week

Publicatiedatum:

30 apr 2025

Opdracht omschrijving
Vanaf 1 januari 2025 begint Tytsjerksteradiel aan een nieuw hoofdstuk als zelfstandige gemeente. We zijn ‘prettig eigenwijs’ en doen dingen graag op onze eigen manier. Hier vind je ruimte voor initiatief, creativiteit en verantwoordelijkheid. Om samen vorm te geven aan onze nieuwe koers zoeken we enthousiaste mensen. 

Mei-inoar wurkje oan in krêftige organisaasje!
Het team Beheer en Beleid Buitenruimte van de gemeente Tytsjerksteradiel zoekt een enthousiaste Beleidsmedewerker Sportaccommodaties met een sterk gevoel voor samenwerking en humor. Jij draagt bij aan een duurzame, leefbare en economisch sterke gemeenschap en levert daarmee een directe bijdrage aan de kwaliteit van leven van onze inwoners. Met lef, creativiteit en een praktische aanpak help je de organisatie elke dag een stap vooruit. Sa dogge wy dat!

Deze functie is ingeschaald in schaal 10 cao Gemeenten.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. 

Verantwoordelijkheden
Binnen het werkveld richt de Beleidsmedewerker Sportaccommodaties zich op diverse aandachtsgebieden, waaronder vastgoed gerelateerde vraagstukken. Daarnaast beoordeelt en verwerkt hij of zij subsidieaanvragen binnen de gemeentelijke regeling voor de verduurzaming en verbetering van sportaccommodaties.

Wat  ga je nog meer doen? 

  • Updaten van de algemene voorwaarden voor verhuur van sportaccommodaties;

  • Vernieuwen van het Algemeen Belang Besluit Sport;

  • De overdracht van het kunstgras in Oentsjerk

  • Vestigen van zakelijke rechten op diverse sportaccommodaties;

Realiseren van diverse onderhoudswerkzaamheden:

  • Aanbesteden van hygiënemiddelen en beveiliging;

  • Aanbesteding vervangen sportvloeren;

  • BHV zaken rondom de sportaccommodaties;

  • Groot onderhoud van de (kunst-)grasvelden.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juni 2025 tot en met 14 april 2026 voor 8 tot 10 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 8 tot 10 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De functie is in de organisatie op basis van de Cao Gemeenten ingeschaald op functieschaal 10. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 20 mei 2025.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • De kandidaat heeft een Hbo-werk-en denkniveau.

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring als Beleidsmedewerker in een soortgelijke functie.

  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

  • De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.

Wensen

  • De mate van werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (blijkt uit cv) (20%)

  • De mate van kennis en affiniteit met het geschetste takenpakket (blijkt uit cv) (30%)

  • De kandidaat is klantgericht en communicatief vaardig (30%)

  • De kandidaat heeft een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pré is (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur