Medewerker administratief & secretarieel II

Endelhovenlaan 1, 3601 GR Maarssen, Nederland

Sluit over 6 dagen
67 32 Utrecht

Begindatum:

25 aug 2025

Einddatum:

13 feb 2026

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

1 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Ter ondersteuning van de directeur Domein Samen Leven zijn wij tijdelijk op zoek naar een managementassistent, als vervanging tijdens het zwangerschapsverlof van onze vaste collega.

In deze rol:

  • beheer je agenda’s en mailboxen van de directeur en managers;

  • organiseer je vergaderingen en werk je de actie- en besluitenlijsten uit;

  • ondersteun je bij voorkomende facilitaire zaken die bij jouw werkzaamheden horen;

  • bouw en onderhoud je interne contacten om de directeur optimaal te faciliteren.

Wat maakt deze functie leuk?

Dit is een veelzijdige functie waarbij je:

  • veel verschillende contacten hebt binnen de organisatie;

  • onderdeel uitmaakt van een enthousiast managementteam;

  • ruimte krijgt om initiatief te tonen.

Wie ben jij?

  • Je bent servicegericht, flexibel en een echte teamspeler.

  • Je toont initiatief, weet van aanpakken en anticipeert snel op vragen.

  • Je bent communicatief sterk en onderhoudt makkelijk contact met externen, medewerkers en managers.

  • Je werkt nauwkeurig en blijft stressbestendig onder druk.

  • Je kunt zelfstandig werken, maar bent ook gericht op samenwerking.

  • Je hebt humor en een positieve werkhouding.

Eisen

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Uitstekende beheersing van MS Office.

Wensen en competenties

Wensen

  • Servicegericht
  • Flexibel
  • Teamspeler
  • Initiatiefrijk
  • Aanpakker
  • Snel anticiperen op vragen
  • Communicatief sterk
  • Nauwkeurig
  • Stressbestendig
  • Zelfstandig werken
  • Samenwerking gericht
  • Humor
  • Positieve werkhouding

Competenties

Organisatie en team

Over het team De faciliterende en ondersteunende functies binnen het domein Samen Leven zijn ondergebracht in team Bedrijfsvoering Samen Leven. Dit team ondersteunt alle teams binnen het domein op o.a. administratie, teamondersteuning, financien, communicatie, juridisch, applicatiebeheer, subsidiebureau, bezwaar & beroep, terugvordering & verhaal, contract- & projectmanagement. Het team bestaat uit circa 40 medewerkers. De functie van managementassistent valt binnen dit team, maar je voert de werkzaamheden uit voor het management van het domein Samen Leven.

Over Gemeente Stichtse Vecht Gemeente Stichtse Vecht is nieuwsgierig, creatief, ondernemend en altijd in beweging. Door samen te werken met inwoners, ondernemers en partners maken we plannen voor de toekomst waar. We zoeken betrokken, flexibele medewerkers die durven te excelleren, eigenwijze doorzetters die vernieuwende oplossingen vinden en van gebaande paden durven af te wijken.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Deze aanvraag is niet geschikt voor ZZP'ers.

Bij Gemeente Stichtse Vecht geldt een Bring your own device!

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur