thumbnail
thumbnail

Interim teamleider

Buiten de Veste 1, 4652 GA Steenbergen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Noord-Brabant

Begindatum:

12 aug 2024

Einddatum:

5 aug 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

26 jul 2024

Type inzet
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Kies bij het aanbieden bij type medewerker ‘flexmedewerker’ en bij contracttype ‘detachering’. Bent u daarmee akkoord? (bij akkoord wordt aan de eis voldaan).

Algemene taken en verantwoordelijkheden Financiën:

  • Procesoptimalisatie: Identificeren en implementeren van verbeteringen in werkprocessen die passen bij onze gidsende principes.

  • Integraal werken: Samenwerken tussen verschillende teams en disciplines bevorderen.

  • Innovatie: Initiëren en ruimte geven aan innovatieve ideeën en projecten.

  • Kwaliteit en efficiëntie: Bewaken van de kwaliteit van onze mensen, processen en systemen.

  • Systemen: Ondersteunen en verder ontwikkelen van onze systemen.

  • Ondersteuning collega's: Fungeren als aanspreekpunt en ondersteuning bieden aan collega's binnen de organisatie.

Jouw rol:

  • Dagelijks aansturen van het team Financiën.

  • Werkverdeling, voortgang, werkafspraken en werkoverleg coördineren.

  • Zorgen voor tijdige en nauwkeurige jaarstukken en afstemming met de accountant.

  • Rapporteren aan en adviseren van de concernmanager Bedrijfsvoering & Dienstverlening.

  • Vertegenwoordigen van het team in het breed managementteam.

  • Bewaken van de kwaliteit en efficiëntie van financiële processen.

  • Coördineren van de Planning & Control-cyclus en bijdragen aan de jaarstukken en tussentijdse rapportages.

  • Bijdragen aan de doorontwikkeling van gemeentelijk financieel beleid en financiële beleidskaders.

Wij zoeken iemand:

  • Met minimaal een hbo-diploma en relevante werkervaring;

  • Met leidinggevende ervaring en sterke communicatieve vaardigheden.

  • Met ervaring binnen de overheid of publieke sector is een plus.

  • Met enthousiasme over procesoptimalisatie en innovatie.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Interim teamleider die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.