thumbnail
thumbnail

Skilled servicedeskmedewerker

Stadserf 1, 3112 DZ Schiedam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Zuid-Holland

Begindatum:

15 apr 2024

Einddatum:

14 okt 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

4 apr 2024

Omschrijving van de opdracht
In verband met het aanstaande vertrek van medewerkers op de ICT servicedesk zijn wij met spoed op zoek naar kandidaten daarvoor.  

  • ICT-beroepsopleiding, minimaal MBO, niveau 4.

  • Minimaal drie jaar ervaring als Skilled ICT-servicedeskmedewerker, bij voorkeur binnen een overheidsinstelling.

  • Kennis van- en aantoonbare ervaring in ICT gebruikersondersteuning in een Microsoftomgeving, met IOS en VMWare, waarbij je ook het beheer van de hardware hebt verricht;

  • Ervaring in het gebruik van een incidentmanagementsysteem, zoals Topdesk;

  • Kennis van, en ervaring in werken volgens het Incident Managementproces (bijv. volgens ITIL);

  • Analytisch, probleemoplossend vermogen, klantgericht, eigen initiatief tonen, teamspeler.

  • Goede sociale vaardigheden.

  • Goed kennis kunnen overdragen op anderen.

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.

Eisen

  • Akkoord procedure en voorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk).

  • Een ICT-beroepsopleiding, minimaal MBO niveau 4

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet

  • Minimaal drie jaar ervaring als Skilled ICT-servicedeskmedewerker, bij voorkeur binnen een overheidsinstelling

  • Kennis van- en aantoonbare ervaring in ICT gebruikersondersteuning in een Microsoftomgeving, met IOS en VMWare, waarbij je ook het beheer van de hardware hebt verricht Dit wordt duidleijk toegelicht in het cv

  • Ervaring in het gebruik van een incidentmanagementsysteem, zoals Topdesk Indien anders dan Topdesk graag duidelijk toelichten welk systeem

  • Kennis van, en ervaring in werken volgens het Incident Managementproces (bijv. volgens ITIL);

  • De kandidaat is per direct beschikbaar

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Skilled servicedeskmedewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.