Begindatum:
15 apr 2024Einddatum:
14 okt 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
4 apr 2024Omschrijving van de opdracht
In verband met het aanstaande vertrek van medewerkers op de ICT servicedesk zijn wij met spoed op zoek naar kandidaten daarvoor.
ICT-beroepsopleiding, minimaal MBO, niveau 4.
Minimaal drie jaar ervaring als Skilled ICT-servicedeskmedewerker, bij voorkeur binnen een overheidsinstelling.
Kennis van- en aantoonbare ervaring in ICT gebruikersondersteuning in een Microsoftomgeving, met IOS en VMWare, waarbij je ook het beheer van de hardware hebt verricht;
Ervaring in het gebruik van een incidentmanagementsysteem, zoals Topdesk;
Kennis van, en ervaring in werken volgens het Incident Managementproces (bijv. volgens ITIL);
Analytisch, probleemoplossend vermogen, klantgericht, eigen initiatief tonen, teamspeler.
Goede sociale vaardigheden.
Goed kennis kunnen overdragen op anderen.
Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
Eisen
Akkoord procedure en voorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk).
Een ICT-beroepsopleiding, minimaal MBO niveau 4
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
Wensen
In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet
Minimaal drie jaar ervaring als Skilled ICT-servicedeskmedewerker, bij voorkeur binnen een overheidsinstelling
Kennis van- en aantoonbare ervaring in ICT gebruikersondersteuning in een Microsoftomgeving, met IOS en VMWare, waarbij je ook het beheer van de hardware hebt verricht Dit wordt duidleijk toegelicht in het cv
Ervaring in het gebruik van een incidentmanagementsysteem, zoals Topdesk Indien anders dan Topdesk graag duidelijk toelichten welk systeem
Kennis van, en ervaring in werken volgens het Incident Managementproces (bijv. volgens ITIL);
De kandidaat is per direct beschikbaar
Competenties: Zie PDF.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.